Speciale Kadootjes vof

Lidmaatschap per 09-02-2015 stopgezet

9,2

• Esther
    Review voor Speciale Kadootjes vof

De levertijd van de bestelde producten was langer dan gepland maar we werden keurig op de hoogte gehouden wanneer leverdatum dan wel zou zijn. Op het afgesproken moment was de levering er ook. Precies op tijd voor het trakteren in de klas! Super service!!

• Sandra
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Leuke kleine traktatie of bedankkadootjes voor weinig geld. Snelle levering.

• Sandra
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Leuke website, met heel veel leuke hebbedingetjes en mijn bestelling was keurig verpakt en supersnel binnen.

• Ceciel
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Ik heb zelf mijn bestelling opgehaald. De potloden waren keurig verpakt en stonden klaar.
    De potloden waren leuk, vooral de voetbalpotloden waren een succes voor de kinderen op school.

• Patricia
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Leuke cup a soup traktatie voor de juffen en meesters. Goed verpakt en op tijd geleverd. Super tevreden. Ik heb de naam van jullie al aan iemand doorgespeeld als tip.

• thereze
    Review voor Speciale Kadootjes vof

ik was zeer tevreden ,ja onder de indruk.

• Anoniem
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Ze vonden het erg leuk de cuppe soep beker
    De bezorging is goed en op tijd ik doe dit nog een keer

• Helena
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Ik had glow in the dark insecten besteld. Ik had veel vragen zowel telefonisch als per mail werd ik goed en snel te woord gestaan. Ook werd de bestelling vlot afgeleverd.
    Hoewel 1 van de 19 bestelde insecten kapot was, (de vleugeltjes paste niet op het insect,, fabrieksfoutje) ben ik zeer tevreden of de kwalteit van de webwinkel, service en produkten. Een aanrader!

• Visser
    Review voor Speciale Kadootjes vof

snelle levering. duidelijke site en veel keus!

• Hugen
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Snelle levering! En leuke sleutelhangers!!!
    Volgende keer weer hier bestellen!

• Scheeringa
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Super snelle levering. Goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Plate
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling

• Cynthia Heuvel
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Geweldige traktaties besteld en op tijd geleverd gekregen voor een goede prijs. Volgende keer ga ik weer bij specialetraktatie.nl bestellen

• Tobirote
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Ben heel erg tevreden. Netjes verzorgd. Ik was zelf nog al laat met bestellen, maar door een super snelle service en levering had ik de traktatie binnen 3 dagen. Als nog bedankt hiervoor!!!

• Moeder van drie
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Op het laatste moment besloten om toch voor het gemak te gaan. Ik viel op de kant en klare manden/kistjes. Leuke creaties. Mijn zoon helemaal blij. Nog contact gehad of het wel op tijd geleverd zou worden. Vriendelijk te woord gestaan. Alles gelukt. Binnen 24 uur stond hier een mooi kistje met uitdelingen en kaartjes eraan. Fantastisch!
    Tips:
    - variatie in snoepgoed; 'fruitstukjes' in kleine doosjes van de Hema, iets gluten vrij, rijstwafeltje oid zou top zijn.
    - uitdeelmanden waar je trots op kan zijn (groot en mooi gevlochten) waar je ieder jaar plezier van hebt. En goed voor 30 uitdelingen.

• Kristha
    Review voor Speciale Kadootjes vof

De verzending was erg snel binnen de 24uur. Zat netjes verpakt en zag er goed uit. De kindjes zullen er vast erg blij mee wezen.

• Marije
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Wat een ontdekking: leuke traktaties, snel thuis bezorgd en erg leuk verpakt! Scheelt veel werk in de toch al drukke tijd voor een kinderverjaardag.

• angelique
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Alles netjes en snel binnen prima verpakt !!

• MM de Vries
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Vriendelijk te woord gestaan. Nog overleg gehad over de kaartjes die eraan moesten komen. Snelle levering. Echt top voor elkaar! Voor herhaling vatbaar :)

• Nicolien
    Review voor Speciale Kadootjes vof

Spullen super snel binnen. Bedankt!!! Tot de volgende verjaardag!