Speelgoed de Betuwe

Speelgoed de Betuwe

Speelgoed speelt een grote rol in het leven van jonge kinderen en wij van Speelgoed de Betuwe weten wat kinderen écht leuk vinden. In onze webshop hebben we een uitgebreid assortiment binnen- en buitenspeelgoed voor u geselecteerd dat verkrijgbaar is tegen een eerlijke, scherpe prijs. Online speelgoed van hoogwaardige kwaliteit bestellen dankzij ons uitgebreide netwerk van vele professionele leveranciers. We hebben producten van de beste merken te koop op onze website, onder andere speelgoed van Exit, Siku en Rolly Toys. Bij ons kunt u terecht voor speelgoed dat geschikt is voor jongens en meisjes in diverse leeftijdscategorieën. Of u nou op zoek bent naar een stoere trampoline voor in de tuin of naar leuke Paola Reina poppen, u kunt het allemaal eenvoudig online bestellen op Speelgoeddebetuwe.nl!
8,8
Filter 2575 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2458 met beschrijving

• Aksu
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

De houten speeltoestel met glijbaan (Maria). Werd incompleet geleverd. De opvolging blijft op zich wachten.

• B Guldemond

Goede service en snel

• Hoe beoordeel je Speelgoed de Betuwe?

• Rico Verhiel
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Goede kwaliteit prijs verhouding. Levering was niet duidelijk. Wanneer hoe en welke afmetingen. Wel snel reactie vanuit klantenservice. Tekening met het bouwen was niet altijd duidelijk.

• Scholts
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Geen vraag was teveel. We hebben er uiteindelijk voor gekozen om het artikel af te halen en kregen goede en fijne hulp. Het speeltoestel zelf was makkelijk in elkaar te zetten en er zat een duidelijke beschrijving bij. Het is een goed en stevig speelhuisje waar onze jongste (2jr) al heel veel leuke speel momenten mee heeft beleefd! Het artikel, maar ook zeker het verkopende bedrijf, zullen we zeker bij iedereen aanraden!

• Marianne Vogel
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Wat ik besteld had was zo in huis.

• Wendy
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Snel bezorgd en netjes in de tuin geleverd. Voel me wel opgelicht wat betreft de bezorgkosten. En helaas bleek bij uitpakken dat verschillende planken al onder de schimmel zaten, kromgetrokken waren en er moest zelfs een plank afgezaagd worden omdat deze te lang was. De magneten op de deurtjes zijn heel slecht. En op de site staat dat er in het raam plexiglas zit. Maar het is niks meer dan een stuk dun plastic. Dus ik raad het niet aan.

• Mattijs Alink
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Product van slechte kwaliteit.

• Fred Pelk
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Geweldige service en snelle levering

• Tom Wijckmans
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Snel en correct geleverd, helemaal top!

• Elise
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Super leuk klimrek/ speelhuisje. Wel even werk om m in elkaar te zetten. Opa en papa zijn heel het weekend druk geweest. Maar de kinderen spelen er elke dag met veel plezier mee.

• Koen
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Beste prijs en verruit minste verzendingskosten. Helaas was onze glijbaan beschadigd. Na het melden ervan werd er onmiddellijk een nieuwe gestuurd zonder enig probleem. Binnen de week was ie er. Perfect. Niks op aan te merken.

• Willy
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Snelle en keurige verzending!

• Roy Driessen
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

netjes en altijd goede service

• Tsjitske
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Snelle levering naar België, had wel iets steviger verpakt kunnen worden maar is prima afgeleverd. Top!

• André Meutgens

Thx!!!!

• Katrien Debevere
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

De bestelling was onvolledig. De handleiding van model Maria klopte niet waardoor extra tijd en aankoop van extra materialen nodig bleek. Bij de after sales communicatie werd de verantwoordelijkheid doorgeschoven naar de leverancier. Bijna een maand later kregen we als antwoord op onze problemen een andere handleiding in bijlage. Niet ok dus

• Fjuck
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Snel ontvangen. Goede prijs.

• Cees van Gool
    Geverifieerde klant van Speelgoed de Betuwe

Ik wacht nog steeds op mijn geld terug ze hebben het als nog teruggestort iets vlugger of iets laten weten was mooier geweest

• E Mout van Buuren

product was niet levenbaar

• Monica Vranken

Telefonisch slecht bereikbaar.
    Van de 5 keuzes, worden er 4 afgebroken wordt je naar de site verwezen.
    Uiteindelijk kon de medewerkster die ik aan de lijn kreeg geen hulp bieden..haar antwoord “ik ben slechts de telefoniste”,
    Dus 5 keuzes en geen enkele werkt.
    Product werd 6 dagen later geleverd dan aangegeven. De vervoerder vindt Zuid-Limburg erg. Vervoerder antwoord bij navraag met …”het staat voor morgen gepland, maar dat is niet zeker”. Te begrijpen als dit wordt aangegeven bij het plaatsen van een bestelling.
    Ik zal er geen 2e keer bestellen.