Speelgoedhelden

Speelgoedhelden

Welk kind heeft er niet zijn eigen held? Voor elke leeftijd is er wel een held te bedenken. Wij bij speelgoedhelden snappen dat, en bieden dan ook een leuk assortiment speelgoedhelden aan. Vind je jouw held niet tussen ons aanbod? Neem contact met ons op via info@speelgoedhelden.nl, dan kijken wij of we jouw held toch kunnen aanbieden.

Lidmaatschap per 06-06-2018 stopgezet

9,3

• Corry van den Berg
    Geverifieerde klant van Speelgoedhelden

De ene dag besteld. de andere dag in huis , kleinkind gelukkig ,en ook de prijs is goed .

• Marie-Anne Maas
    Review voor Speelgoedhelden

Heel tevreden.Snelle levering.Ook de emails track&trace zijn fijn.Zo weet je precies wanneer je het artikel ontvangt.

• Sabrina van der Meer
    Review voor Speelgoedhelden

Snelle levering. Mooie rugtas!

• Gisela
    Review voor Speelgoedhelden

Voor het eerst bij speelgoedhelden besteld voor kerst en zeer tevreden. Snel verstuurd en ook een goede feedback vanuit hun kant. Jammer dat de koeriersdienst waar zij door laten leveren zo slecht is. Daar is de informatie verstrekking naar de klant toe zeer onvoldoende. Speelgoedhelden zelf treft geen blaam!

• A Stufkens
    Review voor Speelgoedhelden

Jammer dat er nergens staat of het wel ik voorraad is maar wel direct antwoord gekregen op mijn mail daarover was prima op tijd goede site

• Krista Surquin

Snel geleverd. Super

• Peter Van der Stigchel
    Review voor Speelgoedhelden

Besteld, betaald en op de hoogte gehouden van de levertijd. Product in goede orde aangekomen.

• henk wolf
    Review voor Speelgoedhelden

de bestelling was goed ingepakt en op snel gelevert

• Diana Westerman
    Review voor Speelgoedhelden

Duidelijke site, veel keus, vooral uit de serie Winx, die niet meer in de winkel te vinden is.
    Snelle en vriendelijke service. Goede prijs / kwaliteitsverhouding, lage verzendkosten.

• Hermien Barberien
    Review voor Speelgoedhelden

Snelle levering. Wel een belachelijk groot pakket voor een klein popje!

• L de Jong
    Review voor Speelgoedhelden

Mooi speelgoed, en geweldig communicatie met Ivo. Erg bedankt voor leuk service

Antwoord van Speelgoedhelden

Beste L de Jong,

Bedankt voor uw review.
    Leuk om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met uw bestelling.

Speelgoedhelden.nl

• Jan Karreman
    Review voor Speelgoedhelden

Ik had een verkeerd email adres opgegeven is handmatig veranderd zonder problemen met een vriendelijke telefoniste. Verder bestelling mooi op de afgesproken tijd en keurig verpakt.

• Marina Schot

Heel tevreden, snelle levering

• Miho Tanaka

Heel tevreden!

• Fam van Ameln
    Review voor Speelgoedhelden

Half mei heb ik een trampolinenet besteld. Het werd niet compleet geleverd. Ik heb elke week gemaild maar heb nu (7 juli) nog altijd geen oplossing. Inmiddels twee maanden een trampoline in de tuin waar ik steeds de kinderen moet verbieden erop te springen. Een kinderfeest thuis gehad waar ik steeds de kinderen van de trampoline af moest jagen. Ik krijg 10% korting op mijn volgende aankoop maar wel voor juli te besteden. Nou mooi niet. Zo lang ik geen nieuw passend net heb heb ik geen vertrouwen om iets nieuws te bestellen. Triest. Zo meteen begint ook nog de zomervakantie.

• D.A. Valk-Kleinjan
    Review voor Speelgoedhelden

het plaatsen van de bestelling en de financiële afhandeling verliepen prima, de verzending was wat trager dan ik had gehoopt maar na een mailtje is ook dit meteen opgepakt

• Herman Leijten
    Review voor Speelgoedhelden

Was binnen een paar dagen binnen en netjes af geleverd dus uitstekend prima hoor de kleinkinderen hebben de spullen al gebruikt

• Kees van Eijk
    Review voor Speelgoedhelden

goed keurig verpakt goed op de hoogte gehouden via mail

• Roy Schwillens
    Review voor Speelgoedhelden

Goede kwaliteit, eenvoudig bestellen em snel geleverd!
    In een woord top!

• K Otterman
    Review voor Speelgoedhelden

Snel en met goede informatie afgehandeld.