Speeltechniek
Webwinkel voor Technisch en Wetenschappelijk Speelgoed en Lesmateriaal.

Speeltechniek heeft een uitgebreid aanbod van uitdagende materialen binnen de thema’s Wetenschap en Techniek welke zijn te gebruiken in de kinderopvang, peuterspeelzaal, basisonderwijs, voortgezet onderwijs én bij jou thuis.

Wij willen ons steentje bijdragen aan de ontwikkeling en uitbouw van het thema Wetenschap en Techniek in het basis en middelbaar onderwijs.

Speeltechniek streeft naar een optimale service, goede adviezen en persoonlijk contact. Het koppelen van de beste prijzen aan kwaliteit en het creëren van een exclusief aanbod is bij ons vanzelfsprekend.

Speelgoed, lesmateriaal, onderwijsondersteuning

De zekerheden van https://www.speeltechniek.nl