Speeltjesfabriek.nl

Webshop in seksspeeltjes
6,0

• S
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

Ik heb een artikel besteld, natuurlijk als dit een strapon is, moet je deze eerst passen.
    Ik heb dus het plastiekje waar het in zat, gebroken om dit te passen.
    Je ziet heel duidelijk dat er geen sporen zijn of dergelijke, dus ik wil dit terug retour sturen.
    Het kostte me €6,95(!!!) om terug retour te sturen, maar mijn retour werd niet aanvaard omdat het plastic gebroken was, serieus??!
    Om er dan nog een schepje bovenop te doen, moest ik nogmaals €6,95 betalen om het artikel naar me terug toegestuurd te krijgen.
    Ik ben dus €12 aan dit heel gedoe kwijt, voor niks!
    Verder verwijzen ze naar hun voorwaarden, maar hoe kun je zoiets passen als het plastiek niet gebroken mag worden? Dit is toch té belachelijk voor woorden?
    Om dan maar niet te praten over de klantenservice die “gewijgerd” schrijft.
    Is dit allemaal wel een serieuze site?
    Je werkt op een klantenservice en kunt niet netjes nederlands typen.
    Nog nooit meegemaakt en hopelijk maar ik dit ook absoluut niet alweer mee!

Antwoord van Speeltjesfabriek.nl

We hebben de klant netjes en vriendelijk te woord gestaan. De klant kan helaas niet accepteren dat seksspeeltjes niet retour worden genomen wanneer een gesealde verpakking is aangebroken. Hier zijn landelijk geldende voorwaarden heel duidelijk in. In verband met hygiƫne voorschriften kunnen en mogen we seksspeeltjes waarvan de gesealde verpakking is aangebroken niet retour nemen. Dit omdat we dan niet meer 100% kunnen garanderen dat de speeltjes ongebruikt zijn.

Deze klant is vooraf duidelijk gewezen op de voorwaarden voor retouren maar heeft desondanks besloten de producten toch retour te zenden. Helaas kunnen we dan niet anders besluiten dan de producten te weigeren als retourzending. Dan zijn de verzendkosten inderdaad voor de klant.

• ed vlieland
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

uitstekend -veelzijdigheid aan producten voor ieder wat wils

• Hoe beoordeel je Speeltjesfabriek.nl?