Speeltjesfabriek.nl

8,5
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• P
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

Dure machine besteld via de webshop.
    Online stond aangegeven dat hij op voorraad was & de volgende dag nog geleverd kon worden.
    Omdat ik bij andere webshops al ervaren had dat dit vaak niet klopte bij dit product heb ik nog snel een mailtje erachteraan gestuurd met de vraag of dit klopte.
    Heb een mail terug ontvangen vanuit het magazijn dat hij de volgende dag door UPS opgehaald zou worden en nog dezelfde week bezorgd zou worden. Dit was in orde aangezien hij pas in het weekend voor een shoot nodig was.

Helaas vervolgens niks meer vernomen, geen track & trace ontvangen, geen reacties meer op vervolg mailtjes. En geen machine voor het weekend.

Uiteindelijk een week later eens gebeld en door een vriendelijke meneer gehoord dat ik mijn geld binnen twee dagen terug krijg. Telefonisch is de klantenservice goed.

Maar dat maakt helaas weinig goed voor het niet ontvangen product en de radio stilte via de e-mail.

Update 6 dagen later: aangepast naar 1*, de beloofde terugbetaling is nog altijd niet gekomen.

• Stephan
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

keurig bedrijf, erg fijn de live chat en netjes te woord gestaan. Zoals afspraak de volgende dag in huis. Ga hier zeker vaker bestellen.

• Hoe beoordeel je Speeltjesfabriek.nl?

• b

perfecte levering en klantcontact

• Dirk B
    Geverifieerde klant van Speeltjesfabriek.nl

Product Womanizer Starlet 3 stond en staat zelfs nu nog steeds op voorraad. Ik kreeg bericht dat deze niet meer leverbaar was ! Enige pluspunt was dat het aankoopbedrag snel werd teruggestort.

• J.M. van Schie

uitgebreid assortiment

• S
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

Ik heb een artikel besteld, natuurlijk als dit een strapon is, moet je deze eerst passen.
    Ik heb dus het plastiekje waar het in zat, gebroken om dit te passen.
    Je ziet heel duidelijk dat er geen sporen zijn of dergelijke, dus ik wil dit terug retour sturen.
    Het kostte me €6,95(!!!) om terug retour te sturen, maar mijn retour werd niet aanvaard omdat het plastic gebroken was, serieus??!
    Om er dan nog een schepje bovenop te doen, moest ik nogmaals €6,95 betalen om het artikel naar me terug toegestuurd te krijgen.
    Ik ben dus €12 aan dit heel gedoe kwijt, voor niks!
    Verder verwijzen ze naar hun voorwaarden, maar hoe kun je zoiets passen als het plastiek niet gebroken mag worden? Dit is toch té belachelijk voor woorden?
    Om dan maar niet te praten over de klantenservice die “gewijgerd” schrijft.
    Is dit allemaal wel een serieuze site?
    Je werkt op een klantenservice en kunt niet netjes nederlands typen.
    Nog nooit meegemaakt en hopelijk maar ik dit ook absoluut niet alweer mee!

Antwoord van Speeltjesfabriek.nl

We hebben de klant netjes en vriendelijk te woord gestaan. De klant kan helaas niet accepteren dat seksspeeltjes niet retour worden genomen wanneer een gesealde verpakking is aangebroken. Hier zijn landelijk geldende voorwaarden heel duidelijk in. In verband met hygiëne voorschriften kunnen en mogen we seksspeeltjes waarvan de gesealde verpakking is aangebroken niet retour nemen. Dit omdat we dan niet meer 100% kunnen garanderen dat de speeltjes ongebruikt zijn.

Deze klant is vooraf duidelijk gewezen op de voorwaarden voor retouren maar heeft desondanks besloten de producten toch retour te zenden. Helaas kunnen we dan niet anders besluiten dan de producten te weigeren als retourzending. Dan zijn de verzendkosten inderdaad voor de klant.

• ed vlieland
    Review voor Speeltjesfabriek.nl

uitstekend -veelzijdigheid aan producten voor ieder wat wils