Spellenhuis
Het Spellenhuis is al 16 jaar de speciaalzaak voor spellen. Of je nu een bordspel, kaartspel, trading card game (tcg), Roleplaying Games (RPG) of een puzzel zoekt. Bij het Spellenhuis zit je goed. In onze webwinkel vind je het meest uitgebreide assortiment. Wil je meer advies over een bepaald spel? In onze spellenwinkels in Den Haag en Haarlem staan onze getrainde spellenkenners klaar om je aan de hand van demospellen van een goed speladvies te voorzien.
Daarnaast bevatten onze winkels ook een echt bordspellencafé "The Boardroom" genaamd. Waar je elke dag terecht kan om spellen te spelen onder het genot van een hapje en een drankje.
De zekerheden van https://www.spellenhuis.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018