Spellenhuis
Het Spellenhuis is al 18 jaar de speciaalzaak voor spellen. Of je nu een bordspel, kaartspel, trading card game (tcg), Roleplaying Games (RPG) of een puzzel zoekt. Bij het Spellenhuis zit je goed. In onze webwinkel vind je het meest uitgebreide assortiment. Wil je meer advies over een bepaald spel? In onze spellenwinkels in Den Haag en Haarlem staan onze getrainde spellenkenners klaar om je aan de hand van demospellen van een goed speladvies te voorzien.
Daarnaast bevatten onze winkels ook een echt bordspellencafé "The Boardroom" genaamd. Waar je elke dag terecht kan om spellen te spelen onder het genot van een hapje en een drankje.
2.140 klantbeoordelingen
Filter 1806 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1363 met beschrijving

• M. K.
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Puzzel was mooi ingepakt maar helaas was het prijsstickertje niet verwijderd.

• Taco
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Top service, zeer goed verpakt en met extra liefde

• Hoe beoordeel je Spellenhuis?

• Martin Vallinga
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

snel geleverd, goed verpakt.

• Kiara Kumaranayagam
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Good price and quick service

• Calvin Laarakkers
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Product erg goed verpakt! Dit was een van de redenen dat ik hier ging bestellen, had er goede verhalen over gehoord. In tegenstelling tot bol.com die het in een papieren envelop stopt en dan in je brievenbus propt...

Ook een leuk kaartje en wat snoep erbij, erg leuk gedaan ;) !!

• Richard Podkolinski
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Fantastic store, great selection of games, good atmosphere, their games lounge is fantastic too. Ordered from their web shop also, well packaged fast delivery.

• R.H. Schoenmaker

snel en goed verpakt

• Dennis
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Tof aanbod, goede prijzen en duidelijke levering

• Pieter Emmelot
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Erg late levering, moest er zelf achteraan bellen

Antwoord van Spellenhuis

Beste Pieter,

Vervelend en ik raad inderdaad aan ons te bellen als het langer duurt dan u van ons gewend bent. Wij kunnen helaas niet altijd alle bestelling in de gaten houden.

Het Spellenhuis Team

• L. Dikken