Spellenhuis
Het Spellenhuis is al 18 jaar de speciaalzaak voor spellen. Of je nu een bordspel, kaartspel, trading card game (tcg), Roleplaying Games (RPG) of een puzzel zoekt. Bij het Spellenhuis zit je goed. In onze webwinkel vind je het meest uitgebreide assortiment. Wil je meer advies over een bepaald spel? In onze spellenwinkels in Den Haag en Haarlem staan onze getrainde spellenkenners klaar om je aan de hand van demospellen van een goed speladvies te voorzien.
Daarnaast bevatten onze winkels ook een echt bordspellencafé "The Boardroom" genaamd. Waar je elke dag terecht kan om spellen te spelen onder het genot van een hapje en een drankje.
2.365 klantbeoordelingen
Filter 2005 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1434 met beschrijving

• marjo

Super snelle service

• Jolande
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Goede prijs, snelle levering.

• Hoe beoordeel je Spellenhuis?

• Ammelie Nijhuis
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Eerst werd het product geannuleerd en daarna kwam.het alsnog binnen. Beetje onduidelijk

Antwoord van Spellenhuis

Beste Ammelie,

U had het spel 2 keer besteld. De eerste bestelling was mislukt en misschien ergens iets mis gegaan. De 2de bestelling die u gedaan heeft, is gewoon gelukt. Daarom de verwarring.

Het Spellenhuis Team

• Wesley
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Levering kan blotter, duurde 2 werkdagen voor bezorging.

• Martin Reurings
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Goeie prijs, klein probleem in levering, maar opgelost met goede klantenservice.

• J.A. Uijtenhout
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

zeer snelle en correcte levering

• JB Luijsterburg
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Complicaties werden snel en duidelijk verholpen.

• Geert-Jan Willems
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Er was een artikel niet op voorraad en bleek moeilijk leverbaar, helaas geen info over gekregen totdat ik er zelf om vroeg. Maar alles was vervolgens snel afgehandeld en ontvangen, zeer betrouwbaar!

• Hugo Baur
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Volgens mij de enige Nederlandse webwinkel waar ik het spel dat ik zocht kon reserveren. Toen het eenmaal uit was had ik het snel en goed verpakt in huis.

• Ria van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Alles keurig en op tijd bezorgd.

• doesjka regout
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snel geleverd, zonder problemen maar wel met een lekker snoepje

• Bart Denys
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Spel ontvangen in een paar dagen na bestelling.

• J Ketz
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Het persoonlijke kaartje wat de webshop meelevert, geeft een gevoel van betrokkenheid richting de klant. Het was goed ingepakt, waardoor de doos van het product niet zomaar kan beschadigen bij het transport. Dit vond ik belangrijk omdat het een cadeau voor iemand is. Het enige nadeel vind ik de bezorgdienst DHL die geen duidelijke leververwachting aangeeft. Daarnaast worden producten die ik bestel vaak gedumpt bij afhaalplekken, terwijl ik zelf op locatie aanwezig ben.

• Ingmar Goudt

Snelle lervering!

• Eelke Heidinga
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snel bezorgd (met kerst) en prima verpakt

• Boris
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snel bezorgd, product was helemaal in orde, en het spel is fantastich!

• Pepijn Schrage
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snelle bezorging, hele fijne verpakking, goed product, duidelijke omschrijving op de website (ik wou eigenlijk 2 van een product, maar de website stond het niet toe omdat ze er maar 1 op voorraad hadden. Dat is heel veel beter dan achteraf horen dat het niet lukt).

• Lenie Brok

snelle levering

• A Simons
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

In kerstverpakking bezorgd tussen Kerst en Oud & Nieuw ! Mosterd na de maaltijd.

Antwoord van Spellenhuis

Beste A Simons,

U had ook een spel besteld dat niet op voorraad was en pas later beschikbaar was. Daardoor is het ook pas later geleverd. Ik snap dat u het graag eerder had willen hebben. Hopelijk heeft u alles in goede order ontvangen en staan wij uiteraard gewoon voor u klaar mocht u vragen hebben.

Het Spellenhuis Team

• Klaas
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Doen precies wat ze moeten doen, geven goed advies en denken met je mee.