Spellenhuis
Het Spellenhuis is al 18 jaar de speciaalzaak voor spellen. Of je nu een bordspel, kaartspel, trading card game (tcg), Roleplaying Games (RPG) of een puzzel zoekt. Bij het Spellenhuis zit je goed. In onze webwinkel vind je het meest uitgebreide assortiment. Wil je meer advies over een bepaald spel? In onze spellenwinkels in Den Haag en Haarlem staan onze getrainde spellenkenners klaar om je aan de hand van demospellen van een goed speladvies te voorzien.
Daarnaast bevatten onze winkels ook een echt bordspellencafé "The Boardroom" genaamd. Waar je elke dag terecht kan om spellen te spelen onder het genot van een hapje en een drankje.
9,4
Filter 2545 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1659 met beschrijving

• Koos van Waalwijk van Doorn
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Ruim assortiment en prima levering en informatie

• Nick Damstra

Top service en levering!

• Hoe beoordeel je Spellenhuis?

• Szymon Dreszer
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

De taal is niet Engels zoals in het aanbod.

Antwoord van Spellenhuis

Beste Szymon,

Dat is niet goed en hebben we vermoedelijk verwart met de Nederlandse editie. Neem even contact met ons op en dan zorgen we dat deze retour gaat. Excuses voor het ongemak.

Het Spellenhuis Team

• Nick Van Boesschoten
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Goede klantenservice. Snelle en duidelijke reacties. Top!

• Y

Levertijden

• J.R. Burer
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Prima service, hoedje af!

• Kelly

Helemaal goed

• E.
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snelle levering en super blij met de service!

• H
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Goede service met snelle reactie bij aankoop! Hadden product niet op voorraad meer, Hierop meerdere opties gekregen, waaronder ook geld terug of volledige bestelling cancelen.

• Mirjam van der Linden
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snelle levering. Netjes bezorgd.

• Estiaan Haverkamp

Nice service

• Driek Tolk
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snelle leverling, perfecte staat, zoals verwacht.

• Allison Visser
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snelle levering mijn pré-order kwam op de dag van uitkomen. Goede service!

• Jelle D.
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Jullie hebben een prijs sticker, niet op het plastic verpakking geplakt maar op het product zelf. Ik ben een enorme fan van TBOI en wil mij set mooi en compleet hebben. Nu heeft er dus een ontzettende nare sticker opgegeten, waarvoor ik HG stickerverwijderaar moest aanschaffen, deze stickers zijn inmiddels eraf maar er zitten lijmresten overal. Ik baal hier ontzettend van.

Antwoord van Spellenhuis

Beste Jelle,
    Dat is inderdaad erg vervelend. Onze spellen uitgevers beginnen allemaal het plastic folie in de ban te doen. Minder plastic is natuurlijk goed. Ik kan je vertellen dat we niet stil hebben gezeten en naar een oplossing hebben gezocht. We hanteren nu stickers die je makkelijk kan verwijderen. Helaas zat hier nog een oude sticker op die er moeilijker af ging.
    Desondanks excuses voor het ongemak en we zullen er voortaan op letten.

Groeten,
    Het Spellenhuis Team

• Dylan Daniëls
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Bestelling was precies wat ik er van verwacht had. Geweldige producten van een geweldige site

• lucas adolf

Mooi optijd en keurig

• Bart Stelleman
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Snel geleverd, en de korting voor de beschadiging van de doos was zeer toereikend!

• Cathy
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Overal uitverkocht, maar bij Spellenhuis nog te bestellen en heel snel in huis: keer-op-keer scoreblokken niveau 4, 5 en 6.

• Lilly Borremans
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Fijne uitbreiding, heel mooi en leuk spel, wordt dagelijks gespeeld hier!

• Michael B
    Geverifieerde klant van Spellenhuis

Heel goede service. Ik kende de winkel niet. Ik deed op goede hoop een pre order en op de dag van de release stond het pakje op de stoep. Een aanrader!