Spirit 4 Soul Shop

Spirit 4 Soul Shop

Spirit 4 Soul Shop is een webwinkel waar u spirituele en esoterisch gerelateerde artikelen en geschenken vind. Wij proberen het grootste en compleetste aanbod van Europa aan u aan te bieden.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 11-05-2017 ingetrokken

6,0

• Carmen Bhup
    Review voor Spirit 4 Soul Shop

Ik heb een yogamat besteld en betaald van 20 euro incl. verzendkosten. Bij de beschrijving staat: niet geschikt voor power yoga. Ik ga voor het eerst yoga doen dus op weg met mijn uitpakte mat.
    In de les kwam ik er na een oefening achter de 1. de mat aan de voeten plakt en 2. mijn voeten wegglijden.
    De mat gelijk aan de kant gelegd en op een andere mat door gegaan.
    Ik heb de mat schoongemaakt en ingepakt in dezelfde doos retour gezonden met als klacht: plakt en glijd weg.
    De mat is zaterdag aangekomen en maandag retour gezonden.
    Krijg ik een zeker niet klantvriendelijke vrouw aan de lijn die zegt dat de mat gebruikt is, (ja tuurlijk is de mat gebruikt anders kan ik geen klacht hebben) dat de mat verkreukeld is aangekomen,(ik heb hem netjes opgerold en in de doos moeten proppen zonder plasic folie, omdat dat de originele verpakking was. Bij de retouren staat dat zij zelf ook hergebruikers zijn van verpakkingen. Ik krijg niet mijn geld terug en als ik mijn mat weer terug wil, ik zelf de weer verzendkosten moet betalen?
    Er wordt geen beetje begrip getoond. Want Ik heb het fout besteld, zij voelt geen plakkerige ondergrond, en ze kan niets met mijn gebruikte mat. Ik had eerst moeten bellen voor advies. Dus helaas Pindakaas. DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!!!!

• AS
    Review voor Spirit 4 Soul Shop

Zeer goede ervaring, snelle levering en duidelijke communicatie over product wat niet op voorraad was.