Sportvisgigant

Sportvisgigant

De online webshop voor de sportvisser. Groot assortiment hengels, molens, vislijn en veel meer.
Hengelsport, Visspullen, Outdoor
De zekerheden van https://sportvisgigant.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het was in de zomer van 2017 dat twee vismaten, Jeroen en Christ, op hun jaarlijkse visvakantie aan het filosoferen waren over het starten van een eigen online hengelsportwinkel. Steeds meer fysieke winkels sluiten hun deuren, waardoor vissers zijn aangewezen op het aankopen van hun uitrusting via internet. Maar hoe kan je deze ervaring van een hengelsportzaak beleven op het internet? Onze hobby is namelijk een passie en passie wil je ruiken, zien en voelen. Dat was de vraag die we onszelf in 2017 aan de waterkant stelden. Dat is de reden dat wij in september 2018 de stap hebben gezet en Sportvisgigant.nl zijn begonnen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019