Westeinde 10 C

8,9

Kris De nil beoordeelde op 2019-08-19

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-17

Stephen Hesselberth beoordeelde op 2019-07-04

Snelle reactie en snelle levering

Robin Eerkens beoordeelde op 2019-07-04

Goede service. Bestelling verliep vlot en onze bestelde springkussen valmatten kwamen een dag later binnen.

Jonas Verhelst beoordeelde op 2019-07-01

Arthur Jobse beoordeelde op 2019-06-20

Product zoals omschreven

David Janssen beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering en goed bereikbaar voor vragen!

Robbie Broeckx beoordeelde op 2019-06-03

Jeanet Berghorst beoordeelde op 2019-04-02

Super voor elkaar

Erik van Dongen beoordeelde op 2019-04-02

Harry Schimmel beoordeelde op 2019-03-04

Maandag besteld en de volgende dag al geleverd

Hilde Verhoeven beoordeelde op 2018-11-20

Ik kon de online bestelling zelf niet plaatsen.
Via de chat werd ik wel goed verder geholpen door een medewerker die de bestelling dan in mijn plaats gedaan heeft.
Vrijdagavond besteld, woensdag geleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-06

Sven Walbers beoordeelde op 2018-11-01

Daan . beoordeelde op 2018-08-24

Danny Swijns beoordeelde op 2018-08-23

Zeer snelle levering.. op feestdag besteld en daags nadien al in huis.. ook tijdens aankoop op de website ondersteuning via chat... top!!