Stadex
Wie is Stadex
Stadex is een familiebedrijf opgericht in 1975 als gespecialiseerd importeur, distributeur / technische groothandel, gericht op de Europese markt in pomp leiding, fittingen, afsluiters, meet en regeltechniek welke toelevert aan de professionele markt.

Wat mag u van ons verwachten:

Persoonlijk technisch advies
Service en maatwerk
Innovatief
Kwalitatief hoogwaardige, duurzame, berouwbare producten en dienstverlening
Compleet en diep assortiment
Concurrerende prijzen
Wij zijn gespecialiseerd in de branches:
Industrie
Bouw & installatie
Retail
Groen / Hovenier
Agro & Techniek
Evenementen & Recreatie
Wij zijn gespecialiseerd in de productgroepen:
Pompen & besturingen
Leidingsystemen
Fittingen, afsluiters & appendages
Meet & regeltechniek
Beregening & precisie irrigatie
Assortiment:
Het artikel assortiment van Stadex omvat ruim 30.000 hoogwaardige en duurzame producten afgestemd op verschillende branches.

Stadex is sterk in een compleet en diep assortiment. Wij leveren 97% van onze orders direct uit eigen voorraad vanuit ons centraal magazijn.
Afgestemd op de behoefte van onze klanten verzorgen wij maatwerk oplossingen en werken wij constant aan product / systeem innovaties.
Onze missie:
Verantwoord en duurzaam ondernemen in samenwerking met onze klanten d.m.v. het adviseren en leveren van duurzame producten die aansluiten bij de behoefte van onze klant binnen zijn of haar werkgebied.
Samenwerken met onze klanten werken aan een duurzaam en innovatief advies, plan of oplossing met oog voor de toekomst en de planeet.

Onze visie:
Wij streven naar een duurzame relatie met onze klanten als betrouwbare partner met de jarenlange ervaring en de kennis & kunde die wij in huis hebben. Innovatief en duurzaam denken en handelen in samenwerking met onze klant, vormt de basis van ons bedrijf.

STADEX STAAT VOOR BERTOUWBAAR EN DUURZAAM SAMENWERKEN, DIT DANKEN WIJ AAN ONZE MEDEWERKERS EN U ALS KLANT, WAARVOOR ONZE DANK.

Heeft u vragen, neem contact met ons op. contact.

Lidmaatschap per 31-01-2024 stopgezet

• Bas
    Review voor Stadex

Zelf geen verstand van sproeisystemen maar op basis van enkele foto's een goed en volledig advies ontvangen van Jochem. In overleg hebben we de noodzakelijke producten gekozen en deze heb ik de volgende dag al geleverd gekregen. Precies wat ik nodig had. Ik kan nu weer gebruik maken van mijn sproeisysteem. Top!

• Michel Pol
    Review voor Stadex

Altijd zeer correct en snel geholpen. Er word meegedacht over oplossingen en zeer scherpe prijzen voor kwaliteitsproducten.

• Bennie Everts
    Review voor Stadex

Als hoveniersbedrijf bestel ik vooral beregeningsmateriaal , denken mee in oplossingen , korte levertijden, veel vakkennis aanwezig , concurrerende prijzen, korte lijnen en snelle terugkoppeling bij vragen.

• Fred Steenvoorden
    Review voor Stadex

Juiste kwaliteit, snelle levering, nette prijzen, verstand van zaken en prettig geholpen door deze mensen