Stadskanaal Recycling

Stadskanaal Recycling

Een container huren of zelf bouwafval brengen? Wanneer u uw afval wilt afvoeren in Stadskanaal en omgeving, kunt u altijd bij ons terecht. Wij zijn de milieustraat van de regio Stadskanaal en vrij toegankelijk voor bedrijven en particulieren. U kunt bij ons zonder afspraak afval brengen tegen een kleine vergoeding.

Ons enthousiaste team staat altijd voor u klaar, zowel op kantoor als in de buitendienst. Daarnaast hebben we een groot aantal gedreven chauffeurs en beladers die er dagelijks voor zorgen dat het afval netjes bij u wordt opgehaald.

Wilt u uw afvalcontainer laten ophalen?
Wij brengen de container bij u op locatie en halen deze ook weer bij u op. Ook kunt u een volle container direct laten omwisselen, wel zo gemakkelijk!

Aspirant lid van WebwinkelKeur