Stalenwijnrekken

Stalenwijnrekken

Stalenwijnrekken onderscheidt zich doordat de producten in eigen beheer worden ontworpen en geproduceerd. Deze worden hoogwaardig afgewerkt met een unieke matzwarte poedercoating. Naast de standaard aangeboden varianten is het ook mogelijk om andere producten te laten produceren zoals: stalen deuren, keukenkoven, afscheidingswanden en wijnkasten op maat. Wij werken voor zowel particulieren als bedrijven.

Al velen zijn u voor gegaan en inmiddels voorzien van een prachtig wijnrek of een product op maat . Of u nou een grote of kleine wijnliefhebber bent, met een wijnrek van Button Design haalt u een stukje kunst in huis.
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Christel Provily
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Supersnelle levering, heel mooi wijnrek kanttekening is wel dat de haakjes die erbij zitten helaas niet in dezelfde kleur zijn. Dezelfde kleur is mooier, nog beter zou zijn als de haakjes in de spijlen van het wijnrek verzonken zouden worden wat te zou kunnen door aan de beide lange zijden een openingetje zou zijn gemaakt. Maar al met al superslim mee.

Beste Christel,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. In het verleden spoten wij de bevestigingsmateriaal ook in het zwart. In verband met klachten hierop zijn we daarmee gestopt. Indien u toch zwarte haken wilt hebben, kunnen wij dit uiteraard verzorgen. U kunt dan een mail sturen naar info@stalenwijnrekken.nl.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd en wij wensen u veel wijnplezier.

Kevin

• Theo Bot
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Mooie rekken en duidelijke beschrijving

Beste Theo,

Bedankt voor je review. We zagen de foto's voorbij komen en wat een leuke combinatie met jouw keuken. Wij wensen je veel wijnplezier.

• Hoe beoordeel je Stalenwijnrekken?

• Anouk De Goede
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Prachtig, chique rek! En ontzettend goede service!

Beste Anouk,

Bedankt voor uw beoordeling, wij wensen u veel wijnplezier!

• Lien Smith
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Mooie producten en altijd snel geregeld!

Beste mevrouw Smith,

Bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. Wij wensen u veel wijnplezier!

• Selma Vogel
    Review voor Stalenwijnrekken

Prachtig product. Kan makkelijk ophangen worden en hangt stevig aan de muur.

En het aller belangrijkste het ziet er echt heel gaaf uit!!

Beste Selma,

Enorm bedankt voor uw beoordeling!

• Paola Hansma
    Review voor Stalenwijnrekken

Het product is prachtig, een echte aanwinst.

Antwoord van Stalenwijnrekken

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

• Ans Dieltjens

Mooi product. Prima service

Antwoord van Stalenwijnrekken

Bedankt dat u ons beoordeeld heeft!

• Kevin

Antwoord van Stalenwijnrekken

Bedankt dat u ons beoordeeld heeft!