Stalenwijnrekken

Stalenwijnrekken

Stalenwijnrekken onderscheidt zich doordat de producten in eigen beheer worden ontworpen en geproduceerd. Deze worden hoogwaardig afgewerkt met een unieke matzwarte poedercoating. Naast de standaard aangeboden varianten is het ook mogelijk om andere producten te laten produceren zoals: stalen deuren, keukenkoven, afscheidingswanden en wijnkasten op maat. Wij werken voor zowel particulieren als bedrijven.

Al velen zijn u voor gegaan en inmiddels voorzien van een prachtig wijnrek of een product op maat . Of u nou een grote of kleine wijnliefhebber bent, met een wijnrek van Button Design haalt u een stukje kunst in huis.
9,7
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• ludo caberg
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Mooi en correct afgeleverd volgens afspraak !!!!

• Steven
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Onlangs hebben we een wijnrek gekocht bij jullie. We zijn er heel tevreden over het product. En wat ziet het er mooi uit aan de muur. Even schrik dat beschadigd zou zijn via post nl maar alles was goed gelukkig maar. Want met post nl is het niet altijd zo. Uit ervaring. Maar product zeer goed met zwarte schroef.

• Hoe beoordeel je Stalenwijnrekken?

• Jurre
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Kwaliteit en vriendelijke communicatie!

• Johan
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Top wijnrek en zelfs tijdens de feestdagen werd het rek snel geleverd. Ook snelle, vriendelijke en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Keep up the good work!

• Jo

Snelle levering.
    Alleen jammer dat er geen mooie doos omheen zat, om cadeau te geven.(Deze was voor Kerst). Er zat alleen wat beschermfolie omheen. Jammer!

• Helga Van Straaten
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Snelle levering goede bezorging. Mooi wijnrek.

• Jolanda Oerlemans-Reurekas
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Wijnrek staat prachtig super blij mee. Snelle levering ik zeg:TOP!

• Rowan
    Review voor Stalenwijnrekken

Geweldige Service en Top communicatie
    Voor mijn collega een wijnrek besteld. Na het geven van een foto van het wijnrek heb ik contact opgenomen. Hierbij gevraagd of er een mogelijkheid was om het wijnrek bij haar thuis te laten afleveren in plaats bij ons thuis. Aangezien het een behoorlijk zwaar en groot rek is. Dit was absoluut geen probleem. Zonder moeite of extra kosten hebben ze het rek netjes afgeleverd. Het wijnrek ziet er prachtig uit en zo hier zo weer bestellen !

• Annette Frederiksen
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Great service and fast delivery, but I miss to be able to change the site into english🤗

• Jeroen van mijnwijncursus.nl
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Prachtig stalen wijnrek voor een zeer concurrerende prijs. Snelle levering, vlotte afhandeling en een prettig contact. Zeker een aanrader!

Beste Jeroen,

Dank je wel voor je mooie recensie. We hopen dat je volop kunt genieten van de wijn en wensen je veel succes met je fantastische wijncursussen! Cheers! 🍷

• Koen Dijkstra
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Erg tevreden over de snelle levering van onze bestelling. Ook de prijs kwaliteit is erg goed. Al met al zijn wij erg blij met onze bestelling.

• Mike Legein

Fantastische service.

Beste Mike,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel wijnplezier!

Cheers

• Albert de Boer

Mooi rek keurig bezorgd

Beste Albert,

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel wijnplezier.

Proost!

• Marlies
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Goede kwaliteit en snelle levering

Beste Marlies,

Fijn dat u zo tevreden bent over ons product en service. Wij wensen u veel wijnplezier, cheers!

• Bob Horváth
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

In goed overleg bezorgdatum afgesproken. Zonder problemen een prachtig wijnrek ontvangen. Montage was erg simpel.

Beste Bob,

Bedankt voor uw terugkoppeling omtrent installatie. Fijn dat u tevreden bent over onze service.

Heel veel wijnplezier, proost!

• Thijs Hikspoors
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Goede service, snelle reactie en een super mooi wijnrek! Heel blij mee!

Beste Thijs,

Enorm bedankt voor de 5 sterren. Wij wensen u veel wijnplezier, santé!

• Frank Min
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Mooi strak rek. Jammer dat de verf van de haken heel snel eraf gaat tijdens draaien. zelfs met een doekje ertussen.

Beste Frank,

Bedankt voor uw eerlijke terugkoppeling. Wij hebben dit probleem opgepakt en verbeterd. Tot op heden hebben wij hier geen klachten meer over gehad. Indien u zwarte haken wilt ontvangen, kunt u contact opnemen met info@stalenwijnrekken.nl.

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.

Button Design - Stalenwijnrekken

• Helma Nieuwpoort
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Prijzig maar mooie kwaliteit en uitstekende service. Heel goed bereikbaar via de app. Heel tevreden!

Beste Helma,

Bedankt voor uw review en wij wensen u veel wijnplezier.

Groet,

• Monique lambert
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Goede kwalieit, mooi, prijs/kwaliteit super!

Beste Monique,

Enorm bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel wijnplezier.

Cheers,

• Sebastiaan Tiemens
    Geverifieerde klant van Stalenwijnrekken

Prima service, wat lange levertijd maar dat was vooraf duidelijk, product in nette staat ontvangen, duidelijk ophang beschrijving. Voor de netheid zou bevestigings schroeven en pluggen in zwart geleverd moeten worden want deze zijn goed zichtbaar

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor je eerlijke review. Vroeger stuurde wij altijd zwarte haken mee, alleen hier kregen wij meerdere klachten over omtrent beschadigingen. Indien je toch zwarte haken wilt hebben, kan je ons het beste een mailtje sturen naar info@stalenwijnrekken.nl. Dan verzorgen wij 2 zwarte haken voor je.

Nogmaals bedankt voor je reactie en wij wensen je veel wijnplezier.

Groet,