Start & Finish

Het geven van theoriecursus in 1 dag voor personenauto
9,1

• Rhodé
    Review voor Start & Finish

Fijn boek, met duidelijke uitleg! Ook hele fijne oefenopgaven. Nadat mijn theorie examen uitgesteld moest worden zelfs verlenging gekregen! Top service.

• Ruben
    Geverifieerde klant van Start & Finish

Zeer duidelijk leerboek, met veel informatie en voorbeelden. Het taalgebruik sprak mij als jongere heel goed aan.

Antwoord van Start & Finish

Dank je Ruben. Het doet ons goed dat je ons theorieboek als zeer duidelijk hebt ervaren. En natuurlijk geschreven in jou taal, wat wij ook belangrijk vinden. Mooi ...

• Hoe beoordeel je Start & Finish?

• Romeo
    Geverifieerde klant van Start & Finish

Fijne service! En goeie uitleg met tips en snelle kleine oefeningen bij de cursus! Zelfde geldt met het theorie boek en de online oefeningen , fijne boek en handig verdeeld waardoor je dus heel goed kan leren samen met de online oefeningen! En ook makkelijk te onthouden!

Antwoord van Start & Finish

Dank je Romeo. Het doet ons goed dat je tevreden bent. Dat alle leermiddelen boek, online oefenen en de theoriecursus goed op elkaar aansluiten, zodat je het makkelijker onthoud.

• Qiling
    Review voor Start & Finish

Top rijschool! Hele leerzame lessen van Gerard gehad. Heel fijn dat hij ook alles in een schema bijhoudt. Het theorie boek is een stuk dunner dan normale theorie boeken, dus dat was ook mooi meegenomen. Deze rijschool is zeer aan te raden!!

Antwoord van Start & Finish

Dank je Qiling. Ik vond het leuk om jouw als leerling rijles te geven. Alles in 1 keer gehaald, je theorie-examen en je praktijkexamen. Het doet mij goed dat je tevreden bent en ook je compliment over mijn theorieboek. Een topprestatie, je mag trots op je zijn. Groetjes Gerard

• Felicity
    Review voor Start & Finish

Goede service, en ik kreeg mijn bestelling snel binnen !!

Antwoord van Start & Finish

Dank je, dat doet ons goed.

• Sankara Derksen
    Review voor Start & Finish

Enorm veel typefouten in de teksten. "Te snelheid" "Stistaan" "Voorsorteen" en nog een heleboel meer. Komt alles behalve professioneel over. Daarnaast zijn de vragen en antwoorden niet altijd duidelijk. De ene keer wordt stilstaan gezien als het wel in- en uit laten stappen van passagiers, de andere keer niet. Stoppen is het ene moment zowel stilstaan als parkeren, en het andere moment weer niet. En zo zijn er nog een aantal vragen die niet duidelijk geformuleerd worden, waarvan de antwoorden ook niet duidelijk in het boek staan aangegeven. In de vragen komt het woord microgrammen voorbij als het om een alcohol controle gaat. In het boek wordt dit hele woord nergens gebruikt, enkel éénmalig de afkorting ervan. Hoe kun je zo'n vraag beantwoorden als je de informatie niet duidelijk in het boek behandeld?

Antwoord van Start & Finish

Jammer dat u niet tevreden bent, ons slagingspercentage is boven gemiddeld.
    Wij hebben inmiddels de typefouten eruit gehaald en hebben het stilstaan en stoppen nader bekeken en zijn van mening dat hier geen fouten of onduidelijkheden inzitten. Tevens hebben wij het onderwerp microgrammen aangepast, zodat de vraagstelling en antwoorden duidelijker zijn, bedankt daarvoor.
    We willen u graag telefonisch meer uitleg geven, maar helaas geeft u aan hier niet voor open te staan. Rijschool Start en Finish betreurt dit.

• Sander Lamers
    Geverifieerde klant van Start & Finish

Duidelijke uitleg en alles werd besproken wat in het examen kwam.

Antwoord van Start & Finish

Dank je Sander voor je positieve reactie. Mooi dat het duidelijk was en dat je het theorie-examen in 1 keer hebt gehaald. Bedankt voor je deelname en succes met je praktijkexamen

• Dorien Mons
    Geverifieerde klant van Start & Finish

Het boek was heel duidelijk en de online vragen sloten er goed bij aan! Met wat studeren en oefenen heb ik mijn theorie examen in één keer gehaald!

Antwoord van Start & Finish

Dank je dat je tevreden bent. Dat het theorieboek en online examenvragen goed op elkaar aansluiten, doet ons goed. Gefeliciteerd, dat het behalen van je theorie-examen in één keer gelukt is.

• Amber Renkema

Goede uitleg, goed contact

Antwoord van Start & Finish

Dank je voor de deelname aan onze theoriecursus. Fijn dat je de uitleg goed vond

• Anne-Lotte Bakker

Goede uitleg

Antwoord van Start & Finish

Dank je dat je onze uitleg van de theoriecursus goed vond