Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een jonge onderneming gespecialiseerd in aluminium klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge rolsteiger, een kamersteiger of een klein trapje, bij ons is alles uit voorraad leverbaar.
Daarbij staan wij u terzijde voor advies en informatie voor al uw werk op welke hoogte dan ook. Door de universele maatvoering passen de delen van ons rolsteiger assortiment uitstekend op andere gangbare merken zoals: Altrex, Skyworks, Solide,TOP Way, APW, Centrum en ASC. Zo is de uitbreiding van uw huidige rolsteiger of kamersteiger geen enkel probleem.
Tevens leveren we ook andere merken rolsteigers, waaronder: Little Jumbo, Faraone, Layher en Solide.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017