Raoul Dufystraat 27
1328PE Almere

Drenth beoordeelde op 2019-08-27

Erg goede service! Fijne communicatie met Mark, hij houdt je ook goed op de hoogte. Neemt de tijd om alles goed te installeren. Zijn erg blij met de koelkast en de organisatie zou ik zeker aanraden!

Mulder beoordeelde op 2019-08-26

Goed en snel te contacten, via telefoon en mail. Heldere afspraken die ook nagekomen worden en prima advies en service. Kortom heel tevreden over Mark Sterk en zijn team!

Roemen beoordeelde op 2019-08-25

Snelle levering van Almere naar Maastricht. Zeer prettige perssonlijke afhandeling. Een compliment is zeker op z'n plaats en ik zou zeggen: Hier moet gewoon iedereen gaan kopen!

Krielaart beoordeelde op 2019-08-25

Service met een hoofdletter ! alles in orde en een persoonlijke, menselijke benadering. Mark is een prima gozer, aan te raden!

Loes beoordeelde op 2019-08-25

Goede prijs en fijne service

van Duijvenbode beoordeelde op 2019-08-17

Prima geregeld allemaal. Keurig op tijd en super netjes afgeleverd. De oude koelkast ook meegenomen.

Mos beoordeelde op 2019-08-17

Deze ondernemer heeft niet alleen zeer scherpe aanbiedingen, hij laat ook een ongekend serviceniveau zien. Stipt, prompt en value for money. Een absolute aanrader.

Van den Elshout-Lageman beoordeelde op 2019-08-17

Super klantvriendelijk. Oude machine meegenomen, nieuwe geinstalleerd. Snel, vakkundig en vriendelijk. Top!

Bijker beoordeelde op 2019-08-15

Op de gevraagde dag geleverd en netjes aangesloten.

Isabel Sousa beoordeelde op 2019-08-15

Excellent.

`Dommez beoordeelde op 2019-08-11

Communicatie met de webwinkel was vlekkeloos. Levering was netjes op tijd.

Scholten beoordeelde op 2019-08-11

Gewoon top! Prijs is goed bezorgen netjes op tijd, oude machine nemen ze mee geweldig.

Brand beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden, fijne persoonlijke service!

Erik beoordeelde op 2019-08-11

Prima ervaring, goede service, sympathieke eigenaar, website kan iets beter worden bijgehouden, heeft ook nog beste prijs!

Honings beoordeelde op 2019-08-11

Prima service!

Ong beoordeelde op 2019-08-08

Op zondag besteld nadat nog wat vragen van mijn kant direct werden beantw en oude machine oord. Verzocht om op woensdag te bezorgen,. dag van tevoren mail met tijdindicatie van levering. Op de dag zelf half uur voor de bezorging nog even een telefoontje dat men er aan kwam. Snel geplaatst en oude machine mee genomen. Perfecte service!

Valk beoordeelde op 2019-08-08

De bestelde koelkast werd op de afgesproken tijd geleverd ; een half uur van te voren werd ik gebeld!
Heel erg tevreden over de service en de persoonlijke contacten.
Een aanrader, want de prijs is ook scherp!

Esser beoordeelde op 2019-08-05

1 augustus heb ik een koel-vriescombinatie besteld, 2 augustus werd deze keurig volgens planning geleverd, volledig uitgepakt en op de gewenste plaats neer gezet.
Tegen de prijs van de koelkast is niet te concurreren. Nergens goedkoper te vinden.
Betalen bij levering is mogelijk.
Al met al ben ik ontzettend tevreden over Sterkwitgoed.

Meijer beoordeelde op 2019-07-31

Super snel gehandeld en volledig volgens bespreking! Super service

Vriesema beoordeelde op 2019-07-31

Suoer vriendelijk en geweldige service!