Sterrenhoudt
OVER STERRENHOUDT ...
Sterrenhoudt wil je graag inspireren en verrassen! Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe trends en items. Je vindt bij ons een pure en basic collectie met veel naturel tinten gecombineerd met zwart, wit en hout.

Cadeau
Elke bestelling die bij Sterrenhoudt wordt geplaatst, wordt met veel aandacht en liefde als een cadeau ingepakt! Wij vinden het belangrijk om je te laten verheugen op datgeen wat jij met plezier hebt uitgezocht en waar je naar uitkijkt. Dan moet het uitpakken ook echt een feestje zijn en voelen als een cadeau!

Scandinavisch design
Sterrenhoudt is een webshop met veelal Scandinavische merken o.a. House Doctor, Nicolas Vahe, Meraki, etc. Home&Living gecombineerd met Kitchen&Cooking; een unieke combinatie. In de tijd van massaproductie kiezen wij voor hoog kwalitatieve en unieke producten, die echt waardevol zijn en die je gaat koesteren! Want wij zijn er … VOOR JOU!

Lidmaatschap per 10-02-2017 stopgezet

9,9

• Yvonne Schemkes
    Review voor Sterrenhoudt

Zeer vriendelijk en alles was leuk ingepakt. Erg leuk om zo'n pakket te krijgen!

• anneloes van winterswijk
    Review voor Sterrenhoudt

Sterrenhoudt begrijpt waar het omdraait: customer experience! Vanaf het oriënteren op de website, het stellen van een vraag tot het uitpakken van de bestelling: in alles sta je als klant echt centraal. De personal touch is voelbaar ondanks de digitale shop. Bedankt!

• Gerda Kock-Nieuwenhuis
    Review voor Sterrenhoudt

Mooie producten die prachtig verpakt worden!

• Yahari Gubbels
    Review voor Sterrenhoudt

Heel vlotte en nette afhandeling en alles mooi ingepakt als cadeautjes. Breekbare spullen worden stevig verpakt verzonden. Erg tevreden!

• Marijke Janson van Roon
    Review voor Sterrenhoudt

Netje in gepakt en binnen paar dagen in huis. Top

• JB
    Review voor Sterrenhoudt

Snelle levering, fijne persoonlijke service en nog leuk ingepakt ook. Aanrader!

• Eva Bosch
    Review voor Sterrenhoudt

Heel tevreden. Wat een mooie webshop heeft Judith. Alles heel mooi ingepakt en echt een cadeautje!

• Janine E
    Review voor Sterrenhoudt

Heel erg tevreden! Super snelle levering en helemaal blij met mijn bestelling!

• Susan Leemreise
    Review voor Sterrenhoudt

het enthousiasme van Judith, en de collectie zijn erg uitnodigend!

• Janine De Palm
    Review voor Sterrenhoudt

Wat een leuke site zeg! Twee producten besteld en wilde vervolgens nog heel veel meer bijbestellen van dit product. Snel contact met Judith van Sterrenhoudt en ze dacht helemaal met me mee en heeft direct de producten besteld. Keurig op de afgesproken datum bezorgd. Ik ben helemaal tevreden!

• Nynke
    Review voor Sterrenhoudt

Wat een fijn pakketje! Een feestje om uit te pakken! Goede service en snelle levering.

• Barbet Boer
    Review voor Sterrenhoudt

Top! Fijne producten. Erg leuk ingepakt, het waren leuke cadeautjes voor mij! Super snelle levering

• Renate Schoonewelle
    Review voor Sterrenhoudt

Snelle levering en elk artikel super mooi verpakt!!

• Lindy
    Review voor Sterrenhoudt

Wat is het fijn een een pakketje zo te krijgen..... Zorgvuldig (mooi) ingepakt en een lief kaartje er bij. Zo zou ik al mijn internet bestellingen wel willen ontvangen!

• Jolanda van den Akker
    Review voor Sterrenhoudt

Prima en goeie service. Lekker snel geleverd! Ligt nu klaar voor de kerst!

• Esther
    Review voor Sterrenhoudt

Een feestelijk pakketje ontvangen! Erg blij mee!
    Met persoonlijke aandacht ingepakt.

• DIneke Bouman
    Review voor Sterrenhoudt

Ik werd helemaal blij van de snelle afwerking en verpakking van mijn bestelling.

• Anita Hustings
    Review voor Sterrenhoudt

Ben zeer tevreden alles naar wens.

• Arie Matthijs Hoogendoorn
    Review voor Sterrenhoudt

Keurige afhandeling van de bestelling en snelle beantwoording van vraag per mail!

• Erna
    Review voor Sterrenhoudt

Snel geleverd leuk verpakt!