Stickermaster

Stickermaster

Ben je op zoek naar het meest complete assortiment aan stickers, voor alle denkbare toepassingen? Dan ben je bij Stickermaster.nl aan het juiste adres! Neem snel een kijkje in de webshop van Stickermaster.nl en laat je verbazen door het grote sticker aanbod en de diversiteit aan stickers. Naast de populaire en bekende muurstickers, leveren wij een groot assortiment aan bijvoorbeeld: colpartagestickers, cijferstickers, fietsstickers, brievenbusstickers, beveiligingsstickers, tegelstickers, toetsenbordstickers, motorstickers, wielnaafstickers, deurstickers en facebookstickers. Ons assortiment met ruim 4000 verschillende soorten stickers behoort tot het grootste assortiment van de Benelux. Daarnaast beschikt ons assortiment over zowel stickers voor binnen en buiten.

8,8
2.714 klantbeoordelingen
Filter 2712 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1735 met beschrijving

• Cor Van Leeuwen

Goede kwaliteit drukwerk

• Patrick Rada

Makkelijk , overzichtelijk , goeie kwaliteit, snelle levering

• Hoe beoordeel je Stickermaster?

• Harry
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Mooi product. Vlotte levering.

• Wilma Spierings

Goed contact

• Michel Roels
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Ik had een aantal stickers en een houten naambord besteld. De stickers zijn prima, maar het naambord was zeer slecht. Op de site lijkt het plaatje echt hout te zijn, maar het is in werkelijkheid een triplex van zeer zwak hout. Het zou volgens de website geschikt zijn voor buiten, maar daar heb ik, zelfs als ik er vele laklagen overheen zou doen, sterk mijn twijfels over.
    De ingelaserde tekst was zeer slecht aangebracht. Een deel was door het schilderstape heen gelaserd dat het bord op zijn plek hield (weet niet of dat gebruikelijk is). Bij het loshalen van de tape verdween de tekst hier met het tape mee!
    De klantenservice was wel goed, zonder gezeur heb ik mijn geld voor het bord teruggekregen.
    3 sterren voor prijs/kwaliteit: de stickers zijn goed en ik denk dat "stickermaster" zijn naam beter eer aan kan doen en moet blijven doen waar ze wél goed in zijn.

• Jan Van Bruggen

snel geleverd

• Hans Zelle

Prima service

• Pieter Huijzers
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Optimale en vriendelijke service!

• Robert
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Prima kwaliteit voor de naamsticker, ietsje minder scherp voor de emoji, maar nog steeds leuk. Verzendtijd met inachtneming van productie ook prima!

• Patricia Lasoe
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle levering en goed geholpen!!