Stickermaster

Stickermaster

Ben je op zoek naar het meest complete assortiment aan stickers, voor alle denkbare toepassingen? Dan ben je bij Stickermaster.nl aan het juiste adres! Neem snel een kijkje in de webshop van Stickermaster.nl en laat je verbazen door het grote sticker aanbod en de diversiteit aan stickers. Naast de populaire en bekende muurstickers, leveren wij een groot assortiment aan bijvoorbeeld: colpartagestickers, cijferstickers, fietsstickers, brievenbusstickers, beveiligingsstickers, tegelstickers, toetsenbordstickers, motorstickers, wielnaafstickers, deurstickers en facebookstickers. Ons assortiment met ruim 4000 verschillende soorten stickers behoort tot het grootste assortiment van de Benelux. Daarnaast beschikt ons assortiment over zowel stickers voor binnen en buiten.

8,8
4.582 klantbeoordelingen
Filter 4570 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2644 met beschrijving

• Guy Moss
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Onprofessioneel, volledig tevreden over het product en de service.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle levering, het product had iets groter kunnen zijn.

• Hoe beoordeel je Stickermaster?

• leon willems

snel geleverd en ben 100% tevreden

• Martien Hertgers

Product is keurig afgeleverd

• Susette
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Na een extra mailtje, die snel werd beantwoord, had ik mijn stickers snel in huis. Mooie kwaliteit. Staan mooi op de caravan. Nu kijken of ze kleurvast zijn.

• Yves KINA
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snel en correct uitgevoerde bestelling. Fout van mij zelf onmiddellijk recht gezet….en naderhand correct geleverd, juiste prijs, juiste plaats… Een echte aanrader!!!!

• Rob van Meer
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Goede kwaliteit sticker goed aan te brengen , mooi glad resultaat , erg tevreden

• Andree Siemonsma

Prima Sticker voor Memphis Revisited

• Joop Groot

Mooie stickers . Makkelijk te plakken

• Ans
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Sticker zag er mooi uit. Goeie kwaliteit ook. Bezorging was prima.

• Maico
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Correcte communicatie en goede kwaliteit

• A

Prima kwaliteit

• Sem de Fluiter
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Precies zoals ik verwacht had!

• Hugo Koops

Mooi product

• Silke
    Geverifieerde klant van Stickermaster

De tool om de sticker aan te maken werkte goed, bestellen liep vlot. Het was op tijd verzonden en sneller dan verwacht toegekomen. De doos was vrij groot en geen “bescherming” rond te sticker. Een specifieke sticker besteld voor een XBOX controller, serie X/S. De mooie en zachte sticker past niet. Zorgvuldig aangebracht, alle knoppen waren goed, echter werd er geen rekening gehouden met de bolling in de controller bij de aanmaak van de sticker. Als gevolg dus een sticker met randjes en vouwlijnen. Jammer.

• Miranda
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Mooi product goede kwaliteit. Alleen enorm jammer dat een kleine sticker in een enorm grote doos aankwam. Daarnaast woon ik in een flat en blokkeerde de doos mijn hele postvak. Het had zelfs makkelijk in een gewone envelop gepast.

• stefan
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Mooi hopen da ze nie afschieten van de zon

• Ne van de Ven

Mooie letters, snel geleverd

• Daan Siemann
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Echt lachen dit zeg en een top prijs

• sahin safak
    Geverifieerde klant van Stickermaster

super snel gemakkelijk en prijzen perfect kwaliteit stickers.