Stickermaster

Stickermaster

Ben je op zoek naar het meest complete assortiment aan stickers, voor alle denkbare toepassingen? Dan ben je bij Stickermaster.nl aan het juiste adres! Neem snel een kijkje in de webshop van Stickermaster.nl en laat je verbazen door het grote sticker aanbod en de diversiteit aan stickers. Naast de populaire en bekende muurstickers, leveren wij een groot assortiment aan bijvoorbeeld: colpartagestickers, cijferstickers, fietsstickers, brievenbusstickers, beveiligingsstickers, tegelstickers, toetsenbordstickers, motorstickers, wielnaafstickers, deurstickers en facebookstickers. Ons assortiment met ruim 4000 verschillende soorten stickers behoort tot het grootste assortiment van de Benelux. Daarnaast beschikt ons assortiment over zowel stickers voor binnen en buiten.

8,7
Filter 4656 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2683 met beschrijving

• Mieke Rouw
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen

• Peter Sijl
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Top service, na zoekraken tijdens verzending, meteen actie ondernomen en opnieuw verstuurd. Topteam, voor nu en nog eens!

• Hoe beoordeel je Stickermaster?

• Ellen Pos
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Mooie sticker. Formaat aanpassen heb ik niet gezien anders had ik ze wat kleiner besteld

• Wim Ribbens
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Website is duidelijk' ontwerp app makkelijk.Kwalitatief goed product.
    Helaas was de sticker voor mijn bankkaart 2 mm te klein over de lange kant hierdoor zie ik nu de orginele kaartkleur wit achter mijn zwart ontwerp. Toch jammer!

• Jacques van Schalkwijk
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle en goede levering. Product was bovenvewachting mooi en goed van kwaliteit.

• Henk Weijers
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Goede prijs en goede klantenservice

• Hannie
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Ziet er goed uit, alleen ik dacht dat de achtergrond doorzichtig zou zijn, maar de achtergrond is wit.

• Leo Poortman
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Makkelijk online te bestellen en volgende dag al thuis gestuurd.
    Helemaal top

• Femke Aelvoet
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Sticker was veel te klein voor op de bankkaart en heel wazig… niet content

• Rianne Klaver
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Goed aanbod, vlotte en traceerbare levering.

• Arjan Koster

Prima

• Corry
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Na foute levering keurig en snel opgelost, heel fijn dankjewel

• Bas
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Sticker kwam veel te laat binnen, hebben we dus niet meer kunnen gebruiken. Daarnaast was een deel buiten de sticker geprint.

• Rob Van der Poel
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Bij de eerste levering was de helft van de bestelling vergeten bij te voegen. Bij de tweede levering waren de stickers scheef uitgesneden, en pas de derde keer had ik alles zoals besteld. Erg slordig, en een verspilling. Betere ervaring met concurrenten. Geen aanrader.

• Rob Koenen
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle service en mooie kwaliteit!

• B Breeuwsma
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Bestelling niet gekregen en kan er weinig over zeggen!

• Ron De Vos
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle en nette levering, en de kwaliteit van de stickers waren perfect. Echt een aanrader om uw stickers te bestellen.

• Petra

Snelle levering, goed product

• Diana van Eijsden
    Geverifieerde klant van Stickermaster

alles netjes gedaan en snel in huis

• Barbara
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snel geleverd, maar de kwaliteit is niet goed. Slechte print.