Stickermaster

Stickermaster

Ben je op zoek naar het meest complete assortiment aan stickers, voor alle denkbare toepassingen? Dan ben je bij Stickermaster.nl aan het juiste adres! Neem snel een kijkje in de webshop van Stickermaster.nl en laat je verbazen door het grote sticker aanbod en de diversiteit aan stickers. Naast de populaire en bekende muurstickers, leveren wij een groot assortiment aan bijvoorbeeld: colpartagestickers, cijferstickers, fietsstickers, brievenbusstickers, beveiligingsstickers, tegelstickers, toetsenbordstickers, motorstickers, wielnaafstickers, deurstickers en facebookstickers. Ons assortiment met ruim 4000 verschillende soorten stickers behoort tot het grootste assortiment van de Benelux. Daarnaast beschikt ons assortiment over zowel stickers voor binnen en buiten.

8,9
2.516 klantbeoordelingen
Filter 1259 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 849 met beschrijving

• Ilse Have
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Geweldige service. Ik had al een logo ontworpen en hun konden met mijn afbeelding en de maten de sticker afdrukken. De sticker is erg mooi geworden en ik ben er erg blij mee.

• Rinus Van Aken

Helemaal naar wens en volgens afspraak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

• Hoe beoordeel je Stickermaster?

• José Hoebeke
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle levering maar bij één sticker kwam de achterkant niet goed los,dus die was verloren.

• Geertjan Reuser
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle levering, goed product, correcte ondersteuning

• Joosen
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling. Ëën telefoontje en het was opgelost. Tevens werd mij gevraagd of het de bedoeling was dat 1 letter een andere kleur moest hebben....mijn antwoord was nee. Toen ik de bestelling ontving was het helemaal correct. Dank je wel voor deze fantastische service!

• Emily
    Geverifieerde klant van Stickermaster

In eerste instantie ontving ik een drukfout, maar toen ik Stickermaster daarover mailde kreeg ik meteen de juiste versie opgestuurd (en zelfs de binnenkant stickers voor mijn new 3DS XL als extraatje). Goede service, goed product!

• Sivakirupan Arampamoorthy

Vezendkost zijn hoog

• Jennifer De Haan
    Geverifieerde klant van Stickermaster

Snelle levering en product zoals verwacht

• J Van De Poll

Alles oké