Stickermaster

Stickermaster

Ben je op zoek naar het meest complete assortiment aan stickers, voor alle denkbare toepassingen? Dan ben je bij Stickermaster.nl aan het juiste adres! Neem snel een kijkje in de webshop van Stickermaster.nl en laat je verbazen door het grote sticker aanbod en de diversiteit aan stickers. Naast de populaire en bekende muurstickers, leveren wij een groot assortiment aan bijvoorbeeld: colpartagestickers, cijferstickers, fietsstickers, brievenbusstickers, beveiligingsstickers, tegelstickers, toetsenbordstickers, motorstickers, wielnaafstickers, deurstickers en facebookstickers. Ons assortiment met ruim 4000 verschillende soorten stickers behoort tot het grootste assortiment van de Benelux. Daarnaast beschikt ons assortiment over zowel stickers voor binnen en buiten.

9,0
1.484 klantbeoordelingen

• Simone
    Review voor Stickermaster

Heel tevreden met snelle service en prettige klantenservice

• Rogier
    Review voor Stickermaster

Dit is typisch een bedrijf waar je bij beter weten niet had willen bestellen. Waarom? Omdat ze info tav levertijden en leverkosten zeer verborgen op hun website hebben aangeduid. Het heeft er alle schijn van dat ze het voor de klanten verborgen willen houden.

Als je er na de bestelling melding van maakt richting de klantenservice, ontvang je een arrogante reactie in de trend van: “dat staat op onze website aangegeven”, en worden er geen excuses aangeboden.

Voor mijn werk bestel ik regelmatig stickers, en na deze slechte ervaring heb ik gelukkig andere webwinkels gevonden die en klantvriendelijk zijn, snelle levertijden waarborgen, en concurrerend prijzen hebben.

Antwoord van Stickermaster

Beste Rogier,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Allereerst zou ik graag willen weten wat je bestelnummer is, dan kan ik direct contact met je opnemen om het op te lossen. Wij zijn van mening dat duidelijk aangegeven wordt welke kosten een verzending met zich meebrengt en wat de levertijd en productietijd is. Mocht je dit niet vinden, dan hoor ik ook graag waar wij ons kunnen verbeteren. Transparantie is juist een super belangrijk onderdeel voor ons!

Ik zie dat je reclame maakt voor een ander bedrijf, ik zou graag aan je willen vragen om dit te verwijderen uit de review. Dit heeft namelijk niets met ons te maken. Ik zou je ook willen vragen te reageren op dit bericht zodat we het samen op kunnen lossen. Wij zien niets liever dan tevreden klanten.

Detlev Langras

• Hoe beoordeel je Stickermaster?

• Hartmann
    Review voor Stickermaster

Snel geholpen via de mail. Bestelling via de mail geplaatst het zou binnen 7 werkdagen geleverd worden. We zijn nu 11 werkdagen verder nog niks ontvangen. Wel de factuur inmiddels maar geen stickers. Baal enorm. Geen ordernummer geen track en tracé code. Afgelopen dinsdag zou het al op de post zijn gegaan..maar waar het nu is? Ik hoop dat ik het nog op tijd voor de verjaardag van mijn dochter heb. Gelukkig toch nog gekregen. Maar echt pas zaterdag heel erg laat.

• h van der zee
    Review voor Stickermaster

al diverse malen nummerbord stickers besteld. Altijd keurig geleverd en geholpen.

• Fred
    Review voor Stickermaster

Cijferstickers besteld voor op de brievenbus maar je moet natuurlijk niet op de knop bestellen klikken ... Je product belandt gelijk in je winkelmandje zonder dat er nog iets te kiezen valt. Nu heb ik twee cijfers van 1cm hoog waar ik natuurlijk helemaal niets aan heb omdat ik niet op de bestelknop had moeten klikken maar op de afbeelding ... zucht. Op mail wordt snel gereageerd maar ik ben natuurlijk een domme klant. De website functioneert prima (NOT). https://stickermaster.nl/cijfer-stickers-arial/

• Roos
    Review voor Stickermaster

Supermooie stickers en hele goede service!
    Zeer vriendelijk en behulpzaam, aanrader!

• Ineke
    Review voor Stickermaster

Heel tevreden de eerste foto die ik stuurde was niet scherp genoeg maar per email ern iets duidelijkere foto verstuurd. Snel ontvangen en mooie koffersticker geworden!!

• John Moolenaar
    Review voor Stickermaster

stickers prima snelle levering prima afhandeling

• PHJ Hamers
    Review voor Stickermaster

Bestelling na een week nog niet in huis. Via e-mail wordt gemeld dat ik nog even geduld moet hebben. Helaas geen post ontvangen. Zending wordt opnieuw in productie genomen. Ook nu na bijna een week geen enkel bericht of post ontvangen. Geen bedrijf waar ik nogmaals een bestelling ga plaatsen.

• Ivon
    Review voor Stickermaster

Goed op de hoogte gehouden van de zending. Correct en snel verstuurd.