Stile Floors

Stile Floors

Is Stile Floors veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 566 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 502 met beschrijving

• Ingrid van de Kamp - Uddel
    Review voor Stile Floors

Super goed bedrijf. Fijne communicatie en waar het om gaat de visgraatvloer is perfect

• Apeldoorn
    Review voor Stile Floors

Flexibel en meedenkende vakmensen !

• Hoe beoordeel je Stile Floors?

• Tonny Eijkelboom - Hoogland
    Review voor Stile Floors

Goede communicatie, snel handelen en zeer vakbekwaam. Heel blij met het resultaat

• Annerie - Wezep
    Review voor Stile Floors

Het contact is prettig en persoonlijk. We zijn erg blij met de vloer en hebben gekozen voor de Vivian Warm. Het advies van Thijs-Jan aan huis was prettig en professioneel. De vloer is door vakbekwame mensen gelegd. Al met al een hele fijne ervaring!

• Sander van Truijen - Krommenie
    Review voor Stile Floors

Stoffeerders die netjes werken, klantvriendelijk en gericht zijn. Vragen naar wat voor ons het best past kwa beschikbaarheid en denken met je mee. Hebben telefonisch een zeer vrolijke gast zitten met een positieve fibe. Krijgt vertrouwen dat alles wel goed komt. En dat is gebleken; keurig afgewerkt en alles netjes achter gelaten. Als mensen komen kijken naar het resultaat en vragen naar waar we deze mooi gelegde houten vloer vandaan hebben en vertellen dat ‘t een PVC-vloer is blijft mooie reacties opleveren.

• Sander - Leusden
    Review voor Stile Floors

Stile floors heeft ons erg goed geholpen met onze PVC vloer. Het bedrijf is zeer professioneel aan de slag gegaan, met goede communicatie en flexibiliteit. Zij hebben in korte tijd een hoge kwaliteit vloer geplaatst. Ook de nazorg is dik in orde. Wij raden Stile Floors dan ook ten zeerste aan.

• Angelica Mastenbroek - Halsteren
    Review voor Stile Floors

Goede service, houden zich aan de afspraken en zijn erg vriendelijk

• Ronald Kuijpers - Beverwijk
    Review voor Stile Floors

Persoonlijk vond ik de terug koppeling van de gemaakte afspraken een min puntje. Graag een aandachts punt ter verbetering. Het belangrijkste was het afgeleverde werk zoals het egaliseren, vloer leggen en als afwerking de plinten monteren is dit door vakkundige mensen gedaan. Met het resultaat zijn wij zeer tevreden, helemaal top.

• Henk Verlaat - Hellevoetsluis
    Review voor Stile Floors

Alles perfect ! Wij hoeven er niet veel woorden aan te besteden; AANRADER!

Antwoord van Stile Floors

Hé Henk,
    Bedankt voor deze enthousiaste review, leuk om te lezen!
    We wensen jullie nog veel plezier met de nieuwe vloer.

• Lucas Jong - Rotterdam
    Review voor Stile Floors

Van het adviesgesprek met collega Jeroen, gratis inmeten, egaliseren, tot de vloeren leggen; wat een vakkundig, gezellig, en fantastisch personeel, had contact met Mark en Thijs-Jan van de planning super! Resultaat: een prachtig gelegde vloer, en wij zijn hier erg blij mee! Niet twijfelen, maar gewoon met Stile Floors in zee gaan. Dikke complimenten!