Stile Floors

Stile Floors

"Vertrouwen in elke stap!" Bij Stile Floors verzorgen we alles: van PVC vloeren in diverse stijlen tot complete traprenovatie en plinten. Wij regelen jouw vloerverwarming en leggen je nieuwe vloer perfect. Kies voor onze kwaliteit, transparantie en top service. Geniet zorgeloos van je nieuwe vloer!
Filter 1098 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 937 met beschrijving

• Remi van der Zwan - Vlaardingen
    Review voor Stile Floors

Snelle levering, goede communicatie evenals de nazorg. Van aanvraag tot levering en installatie helemaal top. Komen afspraken na en komen op tijd.

• Annette van Saus - Tilburg
    Review voor Stile Floors

Stole floors is een professionele organisatie. Denken altijd mee en echt gedurende het hele proces. Vrijblijvend bezoek aan huis met alle kleuren vloerdelen is ideaal. En bovendien erg vriendelijk.

• Hoe beoordeel je Stile Floors?

• Mike de Ridder - Grootebroek
    Review voor Stile Floors

Vloer is super goed en strak erin gelegd daarnaast is de communicatie van het bedrijf super duidelijk en heel fijn daar kunnen vele bedrijven van leren.

• Theo van Dam - Beilen
    Review voor Stile Floors

Fantastische ervaring met Stile Floors! We wilden altijd al een stijlvolle, maar ook duurzame vloer voor ons huis. Onze nieuwe vloer ziet er geweldig uit, een echte aanwinst voor ons huis. Eersteklas service!

• L. Bogaarts - Bergen Op Zoom
    Review voor Stile Floors

Uitstekende service met snelle levering en hoogwaardige producten. Ik heb houten panelen gekocht voor aan de muur en ze waren eenvoudig te monteren. Ik raad aan om ook meteen goede kit mee te bestellen voor een optimale bevestiging.

• Erwin Meijer - Groningen
    Review voor Stile Floors

Geweldige service, vriendelijk, afwerking helemaal top. Stile Floors heeft onze verbouwing en relatie gered😉👌het zat ons wat tegen betreft vloerverwarming bij een ander bedrijf enz. Gebeld met Maurice en collega’s en alles werd door hun geregeld👌👌 als het had gekund ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👌

• Liesbeth Wolters - Huissen
    Review voor Stile Floors

Zeer goede en persoonlijke service.De vloer is proffesioneel gelegd en word tot op de cm nageken voor oplevering. Ik raad iedereen stilefloors aan.

• Arnela - Vlaardingen
    Review voor Stile Floors

Top service vanaf begin tot eind!

Antwoord van Stile Floors

Bedankt voor je mooie 5-sterren review Arnela!

• Danielle Loomans - Pijnacker
    Review voor Stile Floors

Super blij met de pvc klik visgraat vloer van Stile Floors! Van offerteaanvraag tot vloer leggen, alles is snel verlopen. Er wordt duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd en degene die de vloer komt leggen was ook erg vriendelijk. Dat is fijn, want diegene is natuurlijk het langst in je huis aanwezig 😉 Ik raad Stile Floors zeker aan!

• Tijmen Joosten - Lisse
    Review voor Stile Floors

Zeer tevreden met de service van Stile Floors. De communicatie was goed en de planning erg flexibel wat goed uitkwam bij mijn nieuwbouw woning. De vloer is prachtig geworden.

• Patricia en Roel - Scherpenzeel
    Review voor Stile Floors

Top bedrijf !! alle afspraken keurig nagekomen en de vloer en trap zijn fantastisch gelegd !! zeker een aanrader

• Michiel Marinissen - Tilburg
    Review voor Stile Floors

Goed en laagdrempelig contact. Flexibel in inplannen leggen vloer. Snelle levering.

• Rick - Uitgeest
    Review voor Stile Floors

Heel goed contact gehad, lekker easy going en laagdrempelig. Vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de vloer, daarnaast ook alleen vakmannen over de vloer gehad bij het leggen van de vloer, plakken van de plinten en stofferen van de trap. Kortom, ideaal voor de gehele woning.

• Mehmet en Michelle - Hoofddorp
    Review voor Stile Floors

Wij hebben een hele prettige ervaring met Stile Floors. Van het aankopen tot de afhandeling zijn we heel prettig en bovenal vriendelijk geholpen. De appjes met informatie rondom het leggen en de afhandelingen zeer duidelijk en klantvriendelijk. Wij hebben Stile Floors ook al aangeraden aan familie die nu ook een mooie vloer hebben gekocht bij ze.

• Monique
    Review voor Stile Floors

Via een tip van iemand die al een vloer van Stile Floors heeft liggen, hier terecht grkomen. Super geholpen en advies gekregen, aanrader!

• Jordi
    Review voor Stile Floors

Goeie prijs -kwaliteit verhouding, snelle levering

• Van Helvoort
    Review voor Stile Floors

Zeer behulpzame mensen die de tijd nemen om te helpen bij het maken van een keuze voor de juiste kleuren. Zeker aanbevolen!

Antwoord van Stile Floors

Super dat je zo enthousiast bent over ons, dat vinden we fijn om te lezen.
    Bedankt voor het vertrouwen en geniet van de nieuwe vloer!

Groeten Team Stile Floors - Julia

• Frank & Anne Roos - Nieuwleusen
    Review voor Stile Floors

Super geholpen gedurende het gehele proces. We zijn er blij met de nieuwe vloer. Zo blij dat we ook besloten hebben om te trap renovatie via Stile Floors te laten doen

Hé Frank & Anne Roos,
    We willen jullie bedanken voor het vertrouwen in ons.
    Fijn dat jullie zo enthousiast zijn en geniet van de nieuwe vloer!

Groeten Team Stile Floors - Judith

• Frank Hollander - Velserbroek

Superstrak eindresultaat.

Hé Frank,
    Kort maar krachtig!
    Bedankt voor je mooie 5-sterren review en geniet van de nieuwe vloer.

Groeten Team Stile Floors - David

• C.B. - Woerden
    Review voor Stile Floors

We zijn heel blij met de vloer van Stile Floors. De service is top. Vanaf het begin is de communicatie op een hele prettige manier verlopen. Het is fijn dat je thuis verschillende stalen kan bekijken. Daarnaast is er op een goede en fijne manier mee gedacht. De vloer is goed gelegd en het eindresultaat is heel mooi. We zijn blij dat we voor Stile floors gekozen hebben! Vriendelijke medewerkers, goede communicatie en een mooie gelegde vloer!

Antwoord van Stile Floors

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe vloer en onze service.
    Geniet ervan en bedankt voor het kiezen van Stile Floors!

Groeten Team Stile Floors - Julia