Stile Floors

Stile Floors

Is Stile Floors veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 177 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 157 met beschrijving

• Caro Fens
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Goede service, vriendelijke mensen.

👍🏻😃

• Juliëtte Zuidema
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Helemaal enthousiast over mijn nieuwe visgraatvloer! Heel fijn advies gesprek gehad aan huis. In het proces goed op de hoogte gehouden door hun, dit vond ik erg fijn! Ik raad Stile Floors aan iedereen aan!!

Hé Juliëtte,
    Bedankt voor het vertrouwen in Stile Floors.
    Wij wensen je veel plezier met deze gave visgraatvloer!

• Hoe beoordeel je Stile Floors?

• Pauline Letschert
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Bedrijf met een persoonlijke benadering, komen eerst bij je thuis langs met stalen om zo de juiste keuze te kunnen maken in je eigen omgeving voor de vloer die het beste bij jouw persoonlijke situatie past. In het traject tussen bestellen en leggen goed contact over de legdatum en voorwaarden waaronder de vloer gelegd dient te worden. De mensen die de vloer leggen zijn zeer bekwaam en doen hun werk met een lach op hun gezicht. Ook na het leggen goed contact over onze bevindingen. Dit alles bij een goede prijs, kwaliteit verhouding. Al met al zou ik Stile Floors absoluut aanraden bij vrienden en bekenden.

Hé Pauline,
    Wat tof om te horen dat je zo enthousiast bent!
    Veel plezier met de nieuwe vloer!

• Hennie Gorter-Klop
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Een erg goede service, vriendelijke mensen en erg behulpzaam.

Hé Hennie,
    Bedankt voor deze review.

• Barbara van Zomeren
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Erg blij met onze nieuwe vloer !
    Goed advies en Stile Floors denkt goed mee! Ondanks dat onze ondervloer niet droog was op de afgesproken datum, was het geen probleem om dit een week te verzetten.

Hé Barbara,

Bedankt voor deze mooie review, wij waarderen dit enorm.
    Bij Stile Floors gaan we samen voor het beste resultaat!
    Veel plezier met de nieuwe vloer!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Zeer goede service. Tijdens de corona crisis konden wij niet langs komen maar kwam het bedrijf naar jou toe. Erg flexibel was het bedrijf toen wij last minute vroegen of de legdatum een week eerder kon. Alles netjes gelegd en goed geregeld. Zeker een aanrader

Hé Lisa,

Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Hier doen we het voor!

• Jannie de Pater
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Wat een mooie website! Kleurstalen aangevraagd, die kwamen snel onze kant op. Via telefonisch contact en de app zijn we goed geholpen. Ook werd meegedacht en oplossingen geboden, toen we, vanwege de tijd, besloten zelf de vloer te leggen. De lijm die we achteraf toch niet nodig hadden, werd zelfs opgehaald en het geld teruggestort! Superfijn stukje service👍🏼
    Het resultaat mag er zijn, we zijn er heel blij mee: mooie vloer en goede kwaliteit!

Hé Jannie,
    Wat gaaf om te horen dat je zo enthousiast bent.
    Bij Stile Floors gaan we samen voor het beste resultaat.

• Bernadette van de Kamp
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Super blij met onze vloer en trap. Heel mooi gedaan. Uiteindelijk super snel geregeld ook. Maar in de communicatie kunnen jullie zeker nog wat verbeteren. Sneller reageren en het op de hoogte stellen van stappen die ondernomen worden is ook geen overbodige luxe. Al met al heel blij met hoe het is geworden.

Hé Bernadette,
    Bedankt voor je review. Wij waarderen dit enorm.

• Marlies Dunnewind
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Heel goed en professioneel advies, heel persoonlijk en hele goede service! Ik geniet volop van mijn prachtige vloer en kan iedereen StileFloors aanraden!

Hé Marlies,
    Bedankt voor je review. Wij waarderen dit enorm.

• Cynthia Verweij-de Lange
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Geweldige service, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen etc.

Hé Cynthia,
    Bedankt voor je vertrouwen in ons.
    Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe vloer!