Stile Floors

Stile Floors

Is Stile Floors veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 271 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 250 met beschrijving

• Fam. Veijer
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Top service, van begin tot eind een goeie begeleiding en eerlijk advies. Deze mensen gaan echt voor een mooie resultaat en denken met de klant mee

• Liz Smit
    Review voor Stile Floors

Ik ben ongelooflijk blij met mijn vloer in combinatie met de stoere zwarte plinten. Complimenten aan Thijs Jan met zijn persoonlijke benadering en vakkennis.

• Hoe beoordeel je Stile Floors?

• Familie E. Collee
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Onwijs mooie vloeren en zeer goede service!

• Eros Beijer

Top service!

• Ilvy Jacobs
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Goede service, strak gelegd! Blij mee

• Fam. Hanenburg
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Eindresultaat is prachtig, mooi product. Betrouwbaar bedrijf, nazorg is goed gekomen, had iets sneller gekund

• Alinda Heijstek
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Na een lange zoektocht naar een nieuwe vloer zijn we uitgekomen bij Stile Floors. We vonden het heel prettig dat we in alle rust thuis advies kregen en op ons gemak konden kijken welke vloer mooi in ons huis zou passen. Dat is wat ons betreft een absolute meerwaarde boven het uitzoeken van een vloer in een winkel. Ook het plannen van het egaliseren en leggen van de vloer ging soepel en in goede overeenstemming.

De ervaring met de stoffeerders had wat ons betreft beter gekund. Op de dag van egaliseren en leggen was er weinig communicatie en er werd niet zoveel gezegd/uitgelegd. Dit terwijl het leggen van een nieuwe vloer over je hele benedenverdieping toch best een grote happening is :) Ook was er wat verwarring over het afkitten van bepaalde randen en is er bij de keuken niet goed gekeken waar precies de keukenplint terug zou komen, zodat daar nu stukjes ontbreken / erg scheef afgesneden zijn.

We zijn overall heel blij met de vloer en de contacten met Stile Floors, het ontbreken van de 5e ster zit hem wat ons betreft vooral in de dagen van stofferen. De contacten met Stile Floors waren heel goed (reageren snel, persoonlijk en zijn heel flexibel) en zij hebben aan hun kant ook alles gedaan om ervoor te zorgen dat de minpuntjes werden opgelost. Wat ons betreft een go om hier je nieuwe vloer uit te kiezen!

• Samsam Offices Amsterdam
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Heel fijn contact met Stile Floors en hebben mooi werk geleverd. Ook bij de afwerking hebben ze goed mee gedacht, maar

• Dionisio Argese
    Geverifieerde klant van Stile Floors

Fantastische vloeren, heel goed bereikbaar én benaderbaar.

Antwoord van Stile Floors

Hé Dionisio,
    Wat tof om te horen.
    Hier doen we het voor!

• Fam. Leeuwen
    Geverifieerde klant van Stile Floors

De prijs en het product waren goed

Kom volgende keer weer bij jullie als het nodig is.

Antwoord van Stile Floors

Hé Fam. Leeuwen,
    Wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn.
    Bedankt voor het vertrouwen in Stile Floors en veel plezier met jullie nieuwe vloer!