Stokado
Houd je ook van een opgeruimd huis? Stokado is een webwinkel met alles voor opbergen en organizen. Wij verkopen handige opbergers en organizers voor in je keuken, voorraadkast, badkamer, slaapkamer en hobbyruimte.
Kom gauw een kijkje nemen en laat ons weten wat je van onze shop vindt.
De zekerheden van https://www.stokado.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Opruimen, opbergen en organizen is mijn passie. Ik word ongelooflijk blij van een goed ingerichte keuken, badkamer, voorraad- of kledingkast. Tijdens mijn studie tot professional organizer kwam ik erachter dat er erg weinig plekken zijn waar je allerlei leuke, handige opbergers van goede kwaliteit kunt kopen. Daarom heb ik eind 2020 besloten mijn interesse in de detailhandel te combineren met mijn passie voor opbergen en organizen en een webshop te beginnen in opbergmaterialen. Begin april 2021is Stokado geopend, een webshop gespecialiseerd in opbergen en organizen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021