Stokado
Stokado is een webwinkel met alles voor opbergen en organizen. Wij verkopen mooie voorraadpotten voor in de keuken, praktische lade- en kastverdelers voor in je keuken- of kledingkast, handige opbergdozen en leuke organizers voor thuis of op kantoor. En nog veel meer!
Kom gauw een kijkje nemen en laat ons weten wat je van onze shop vindt.
Filter 64 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Karen
    Geverifieerde klant van Stokado

Snelle levering en correct ! Er was iets beschadigd daar transport en dat werd meteen rechtgezet ! Er zullen hier nog bestellingen volgen , alvast bedankt !

Antwoord van Stokado

Bedankt voor je review Karen! Fijn dat je tevreden bent, daar doen we het voor.

• Shirley Borny
    Geverifieerde klant van Stokado

Snelle afhandeling, goede communicatie, prachtige producten, top 👌

Antwoord van Stokado

Bedankt voor je review Shirley! Erg leuk om te horen.

• Hoe beoordeel je Stokado?

• N Winters
    Geverifieerde klant van Stokado

Snelle levering, snelle respons op mail en erg leuk verpakt

Antwoord van Stokado

Bedankt voor je review! Fijn om te horen.

• Sieka Snip
    Geverifieerde klant van Stokado

Jammer dat mijn deksels niet modern zijn voor het dekselrek. Maar wie weet öit. Kwam snel en er zaten snoepjes in de verpakking zo feestelijk. Plus een persoonlijke tint d.m.v. een persoonlijke brief van de eienaresse van deze firma en dat maakt het apart.Doorgaan ermee en dank je wel.

Antwoord van Stokado

Dankjewel voor deze leuke review Sieka!

• Diana Monteny
    Geverifieerde klant van Stokado

Snelle levering, leuke extraatjes bij de levering! Goed ingepakt alles in 1 grote doos, en de artikelen waren goed beschermd.

Bedankt voor je review Diana! Leuk om te horen

• G.A.C. ter Steege
    Geverifieerde klant van Stokado

Binnen geztelde termijn gekregen wat ik had besteld, verder geen bijzonderheden

Antwoord van Stokado

Dankjewel voor je review!

• JT
    Geverifieerde klant van Stokado

Prima service, snelle levering !!

Antwoord van Stokado

Dankjewel voor je review JT!

• Nadine SK van Schagen
    Geverifieerde klant van Stokado

Precies zoals beschreven en het was ook precies wat ik nodig had. Ook leuk gedaan met dat (handgeschreven) briefje erbij, geeft toch ook een wat meer persoonlijk sfeertje dat een bol.com of ander groot bedrijf.
    Tot snel met mijn volgende bestelling!

Antwoord van Stokado

Dankjewel voor je leuke review Nadine! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent.

• Leonie
    Geverifieerde klant van Stokado

Snelle levering, producten zoals beschreven, erg tevreden!

Antwoord van Stokado

Bedankt voor je review Leonie! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

• Sanna Holmevaara De Mol
    Geverifieerde klant van Stokado

En beetje op de prijzige kant, maar geweldige producten. Er waren producten beschadigd in mijn bestelling, maar na een email heb ik snel verwangproducten gekregen.

Antwoord van Stokado

Bedankt voor je review Sanna!