Store33

Lidmaatschap per 11-12-2017 stopgezet

8,7

• Kelly
    Review voor Store33

Uitstekend service! Van advieseren tot montage, alles perfect geregeld!

• Lilian Denis
    Review voor Store33

We zijn zeer tevreden over de algehele gang van zaken (van informatie tot de aflevering van de terrasoverkapping). Zeer fijne service en afspraak=afspraak.

• Hendriks
    Review voor Store33

Waardeloze webwinkel. In de showroon in Baarlo in mei een glazen zijwand voor een overkapping gekocht bij overkapping33 onderdeel van store33.
    Zelf de profielen monteren en glas plaatsen. Na aflevering profielen (14dagen) zaak gemonteerd en zoals afgesproken maten voor ruit (veiligheidsglas 4.4) doorgeven. Store33 zou rekening houden met de speling. Ik moest de "harde" maten doorgeven. Ruit kwam maar niet... toen moest er een andere tekening komen met de hoeken in graden aangeven. Dit gedaan, maar nog steeds komt er geen ruit. Hij beld ook niet terug wat hij wel beloofd. Na veel gebel van mijn kant word op 29-7-16 de ruit geleverd. En ja, de verkeerde maat. Geen rekening gehouden met de speling. Ruit geweigerd. Er zou een nieuwe komen.... daar wacht ik nu nog steeds op. Hij meld zich zelf nooit. Heb hem op 1sept een ultimatum gesteld. Als ruit er eind september nog niet is wil aanbetaalde bedrag retour en koop annuleren. Ruit zou voor de zoveelste keer week erna geleverd worden. Maar niet dus. Begin oktober mail gestuurd dat ik koop annuleer en geld retour wil. Enige positieve was dat ik dag erna mijn geld retour had.
    Waardeloze man die absolut niet communiceert met klanten. En als je belt een hoop loze beloften.
    Never nooit meer iets van een van zijn ....33 webshops.

• Tim W.
    Review voor Store33

Samen met mijn vrouw naar de showroom in Baarlo gegaan, uitstekend geholpen door een vriendelijke jongeman. Inmiddels een mooi terras liggen in mijn tuin. De levering was een dag later dan geplanned maar ik ben hier netjes op tijd over geinformeerd. Al met al een zeer prettige ervaring met Store33.