Strakkebus.nl

Strakkebus.nl

Alles voor Jouw Bedrijfswagen, Slechts één Klik Verwijderd
"Bij Strakkebus.nl vind je alles wat je nodig hebt om je bedrijfswagen te verbeteren. Met slechts één klik verwijderd, wordt het upgraden van je voertuig een fluitje van een cent."
9,2

• Gert Arends
    Geverifieerde klant van Strakkebus.nl

Levering was super snel. En prijs viel reuze mee. Dus jongens nog bedankt.

• Freek van schaik
    Review voor Strakkebus.nl

Goed bedrijf betrouwbaar en zelfs als je vragen hebt staan ze voor je klaar! En helpen echt denken mee!
    Ik ben iemand Die niet gouw Review schrijft maar dit bedrijf moest ik het doen bedankt voor jullie vertrouwen super blij met de windschermen Renault Trafic 111 en de Transporter gr

• Hoe beoordeel je Strakkebus.nl?

• Rob Nijhuis
    Geverifieerde klant van Strakkebus.nl

Hele snelle levering. Prima product!

• Jk

• TsT Service
    Review voor Strakkebus.nl

Dank Nick voor de snelle service, de sidesteps wie ik zocht kon ik niet op de website vinden. Kreeg snel antwoord en had volgende de steps in huis via Parts Express.

• Stukadoorbedrijf Langenkamp

Super service

• rolf kok
    Geverifieerde klant van Strakkebus.nl

Geen track en trace verder netjes geleverd

• Robbert van pol
    Review voor Strakkebus.nl

De autostoelhoezen die ik bij strakkebus.nl voor mijn Opel Movano heb gekocht zijn echt top! Ze passen perfect en geven mijn bedrijfsauto een professionele uitstraling. Het zwarte kunstleer ziet er niet alleen mooi uit, maar is ook makkelijk schoon te maken. Een absolute aanrader voor elke ondernemer die zijn voertuig netjes wil houden!

• Anoniem
    Review voor Strakkebus.nl

Binnen 3 dagen pallet thuis ontvangen met nieuwe wielen voor mijn sprinter ben er erg blij mee

• Jan Maartens
    Review voor Strakkebus.nl

Snelle reactie op mijn vragen over de dakdragers. Prettige service en kwaliteit.

• Leroy Schouten
    Review voor Strakkebus.nl

Recent stoelhoezen gekocht voor Mercedes sprinter, montage is even wat werk maar dat komt denk ik mede door de strakke pasvorm erg blij mee!

• VBH Metaal
    Review voor Strakkebus.nl

Snelle levering van bumper beschermplaat voor mijn nieuwe crafter!