Streekvers.nl

Streekvers.nl

Streekvers.nl is de webwinkel op het gebied van verse groentes en fruit en alle mogelijke toebehoren voor grootverbruik en consumenten in geheel Nederland. Streekvers.nl staat voor bewust, duurzaam, kwaliteit & goede smaak van verse producten. Al onze producten komen rechtstreeks uit de boomgaard, akker of direct van de teler. Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Je bestelt bij ons snel, makkelijk en veilig de lekkerste vers producten. Je hebt keuze uit een zeer uitgebreid assortiment en versboxen. Waar staan we voor? Naast zeer scherpe prijzen, een ruim gevarieerd aanbod en regelmatige aanvullingen op het assortiment, ligt het succes van Streekvers.nl in de versgarantie en aanbod uit je regio van uitstekende kwaliteit, betrouwbaarheid, snelle verzending en uiteraard een ouderwets goede service. In alle opzichten proberen we ervoor te zorgen dat de klant die bij Streekvers.nl zijn vers producten koopt, honderd procent tevreden is.

• G.J.J. Warringa
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

De bestelling betrof een verjaardagscadeau. De ontvanger was niet alleen blij verrast, maar ook zeer tevreden, niet alleen over de kersen , maar ook m.b.t. de verpakking. Alleen de verzending deugde niet. Dat lag niet aan Streekvers.nl, maar aan de vervoerder. De kersen hadden op vrijdag 14 augustus geleverd moeten worden en dat was ook duidelijk door Streekvers.nl aangegeven. Helaas werden de kersen op een verkeerd adres afgeleverd en vervolgens pas na het weekend bezorgd. De vervoerder heeft z'n werk duidelijk niet goed gedaan.

• Mevr. Oenen
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Heerlijke aardbeien ontvangen! Kwamen door de slimme koelpacks op perfecte temperatuur aan.

• Hoe beoordeel je Streekvers.nl?

• M.M. Bruin

Goede service

• Tamara Robledo oud

zeer netjes

• Ann-Katrin Adolph

Lekker vers

• Andrea van Aart
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Snelle levering en verse en lekkere producten!!

• adriana suson

Snel en makkelijk servies

• M.M. Bruin
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Reactie ontvangen via de mail, de 2 flessen die te kort waren ontvangen zijn keurig gecrediteerd. Dus prima opgelost.

• Marloes Becker

Goede prijs/kwaliteit!