Streekvers.nl

Streekvers.nl

Streekvers.nl is de webwinkel op het gebied van verse groentes en fruit en alle mogelijke toebehoren voor grootverbruik en consumenten in geheel Nederland. Streekvers.nl staat voor bewust, duurzaam, kwaliteit & goede smaak van verse producten. Al onze producten komen rechtstreeks uit de boomgaard, akker of direct van de teler. Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Je bestelt bij ons snel, makkelijk en veilig de lekkerste vers producten. Je hebt keuze uit een zeer uitgebreid assortiment en versboxen. Waar staan we voor? Naast zeer scherpe prijzen, een ruim gevarieerd aanbod en regelmatige aanvullingen op het assortiment, ligt het succes van Streekvers.nl in de versgarantie en aanbod uit je regio van uitstekende kwaliteit, betrouwbaarheid, snelle verzending en uiteraard een ouderwets goede service. In alle opzichten proberen we ervoor te zorgen dat de klant die bij Streekvers.nl zijn vers producten koopt, honderd procent tevreden is.
9,3
Filter 93 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Jannemieke
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Fruitmand voor mijn vader besteld. Vlotte levering. Verschillende soorten fruit, vers en lekker hoorde ik van hem, top

• NH

Snelle levering, goede klantenservice

• Hoe beoordeel je Streekvers.nl?

• Tamara Verbeek
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Snelle levering en het fruit smaakt heerlijk !

• Mark Oost
    Review voor Streekvers.nl

Streekvers verzorgd tweewekelijks heerlijk vers fruit bij ons op de werkvloer.

• Too
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Wel in voorraad maar niet geleverd!!!

Antwoord van Streekvers.nl

Jammer te lezen dat u ons een ster geeft. Erg vervelend dat het niet op voorraad was, dit kan helaas wel gebeuren. We proberen dit altijd accuraat te houden, echter door kapotte verpakkingen (minder mooie verpakkingen), producten die uit het assortiment gaan of overige. Helaas is dit product niet meer leverbaar bij de leverancier LEEV en is uit het assortiment gehaald. We hebben dit toen direct bij u aangeven en tevens het bedrag binnen 24 uur gecrediteerd.

• Andries Hogeveen
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Overzichtelijke site en snel geleverd

• Eddy Plant
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

1ste proefbestelling binnen; kraakvers fruit - geen plekjes, putjes o.i.d. - prima verzorgd aangeleverd. We gaan zeker hier mee door en laten wekelijks bij ons bezorgen.

• Johan Van Langen
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Ik had aangegeven dat de bestelling bij de voordeur kon worden neergezet als onze vriendin niet thuis zou zijn maar dit is niet gedaan

Antwoord van Streekvers.nl

Beste Johan,

Bedankt voor uw feedback.

Ik zie uw opmerking, we hebben dit bij de opmerkingen aan Post NL ook aangegeven. Helaas hebben wij hier zelf niet veel invloed op. De bezorger gaat wellicht van hun systeem uit en laat de opmerkingen aan zich voorbijgaan. Excuses voor het ongemak, maar helaas staan wij hierbuiten. Hopelijk heeft u uiteindelijk wel kunnen genieten van uw producten. Kunnen wij wellicht nog wat voor u betekenen?

Team - Streekvers

• Kirsten Holster
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Super snelle levering. Begin middag besteld en eind middag fruitmand thuis. Los daarvan verloopt contact aangaande werkfruit onderling ook heel prettig.

• R.J. Van der Linden
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Was een Beterschap-attentie voor een zieke vriendin. Netjes en op tijd geleverd. Ze was er blij mee en het fruit was heerlijk.

• Mieke Gommers
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Duidelijke website, niet te duur en je hoeft niet vanaf een bepaalde prijs te bestellen

• mustafa Boujaddaini
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Goed en betaald en besteld

• Janita Moes
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Supervers en goede service!

• Henriëtte Bos
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Geweldige service en goede kwaliteit!

• P vanBarneveld

Geleverd als besteld

• Patricia Hulst
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Leverdatum was eerder dan dat ik had aangegeven.
    Maar was geen probleem.

• Joh.C. Rutteman
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Buitengewoon netjes verpakt en nog extra gekoeld ook

• Herma Dimmendaal

Perfect bezorgd

• Niels van Doornmalen

Lekker hoor!

• Janneke Loot
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Verse producten en goed afspraken mee te maken