Streekvers.nl

Streekvers.nl

Streekvers.nl is de webwinkel op het gebied van verse groentes en fruit en alle mogelijke toebehoren voor grootverbruik en consumenten in geheel Nederland. Streekvers.nl staat voor bewust, duurzaam, kwaliteit & goede smaak van verse producten. Al onze producten komen rechtstreeks uit de boomgaard, akker of direct van de teler. Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Je bestelt bij ons snel, makkelijk en veilig de lekkerste vers producten. Je hebt keuze uit een zeer uitgebreid assortiment en versboxen. Waar staan we voor? Naast zeer scherpe prijzen, een ruim gevarieerd aanbod en regelmatige aanvullingen op het assortiment, ligt het succes van Streekvers.nl in de versgarantie en aanbod uit je regio van uitstekende kwaliteit, betrouwbaarheid, snelle verzending en uiteraard een ouderwets goede service. In alle opzichten proberen we ervoor te zorgen dat de klant die bij Streekvers.nl zijn vers producten koopt, honderd procent tevreden is.
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Dan Meyer
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Heerlijk sappig vers fruit...echt een aanrader!

• Martin

Mooi vers fruit.

• Hoe beoordeel je Streekvers.nl?

• Marianne
    Review voor Streekvers.nl

Zeer goede service. Snel geleverd. Veilig verpakt. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

• H Meereboer
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Service prima verzending via website kan beter

• Martin
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Snelle levering en mooi vers fruit. Ook werd bij de levering aangegeven dat wensen bij een volgende bestelling ook doorgegeven kunnen worden. Als je bijvoorbeeld niet van kiwi's houdt.

• Resi Loos

Verzorgd

• Henny
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Goede producten en een goede service

• Andrea Bogaards
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

Goede service, de enige appel verkrijgbaar die ik zonder allergie kan eten, snelle levering, top!

• Joop Kaars
    Geverifieerde klant van Streekvers.nl

geleverd zoals beloofd, netjes verpakt

• Reza jan Ay

lekker fruit