Stuart Vloeren
Wij hebben veel verstand van vloeren en het leggen ervan. Het geven van eerlijk en juist advies vinden wij dan ook van groot belang. Hierdoor bent u verzekerd van de beste keuze voor uw woonsituatie. Een veel gebruikte dienst is onze legservice zonder aankoop van een nieuwe vloer. U heeft de vloer, wij regelen de rest! Voor PVC, parket en laminaat.

Duurzame PVC vloeren met enkel biologische weekmakers, geschikt voor vloerverwarming en -koeling vindt u in onze webshop. Ook leveren wij geschikte onderhoudsmiddelen voor bijna elk soort vloer.

Onze unieke Alles-in-1 actie ontzorgt u compleet! U kiest enkel een vloer en plinten uit. Wij regelen het egaliseren, lijmen van de PVC en het plaatsen van plinten en profielen. Daarna hoeft u enkel de ruimte in te richten naar wens en kunt u gaan genieten van uw nieuwe vloer.

Wij hebben ook ervaring met schuren en renoveren van houten vloeren. Stuart Vloeren is in beginsel parketteur, gespecialiseerd in het leggen, onderhouden en renoveren van houten vloeren. Voor randafwerking van uw vloer kunt u kiezen uit diverse plintsoorten. Er zijn ook meerdere kleuren verkrijgbaar van Super White tot Pitch Black. U kunt deze in diverse diktes en hoogtes te bestellen.

Daarnaast hebben wij diverse eind- en overgangsprofielen voor afwerking van bijvoorbeeld dorpels en puien. Ook hebben wij diverse andere handige producten omtrent uw vloer, zoals banden en biezen voor een rand rondom uw vloer. Onze onderhoudsmiddelen voor gebruik in huis zijn perfect afgestemd op de vloer van uw type, en zijn zeer vriendelijk in gebruik.
De zekerheden van https://www.stuartvloeren.nl/

Goedgekeurd