Studio 205
Bekijk alle reviews en keurmerken van Studio 205 en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 31-01-2017 ingetrokken

9,2

• Julia
    Review voor Studio 205

Heel fijn! Erg snel in huis en eenmaal aangekomen was het pakketje ingepakt als een cadeautje. Ook zat er een handgeschreven briefje bij, leuk persoonlijk detail!

• Myrthe
    Review voor Studio 205

Afgelopen week 2 telefoonhoesjes besteld. Dochter en ik helemaal blij (voor die prijs helemaal). Verzending was ook goed, binnen 3 dagen in huis.

• R. Steurs
    Review voor Studio 205

De oorbellen waren mooi verpakt als cadeau en binnen 2 dagen had ik ze in huis. Erg leuke webshop!

• M. Hoekstra
    Review voor Studio 205

Ik had verschillende sieraden besteld en had verwacht dat het binnen de levertijd werd verzonden, zoals het vermeld stond op de site. Ik heb uiteindelijk mijn pakketje na 4 weken ontvangen. In die periode kreeg ik wel weer mail over de levering, maar je gaat er wel vanuit als je het pakket besteld dat het binnen een bepaalde levertijd verzonden word. Of dat de klant goed geïnformeerd word over de producten als de levertijd veranderd. Hierdoor is mijn vertrouwen bij deze site minder geworden en weet niet of ik nog wat bestel. Als het van tevoren bekend was dat de levertijd 4 weken was had ik dat niet erg gevonden. Het kwam meer door het geen contact hebben met studio 205, waardoor ik ook niet wist waar ik aan toe was.

• Mirjam
    Review voor Studio 205

Super leuke webshop! 4 paar oorbellen besteld en netjes ingepakt. Ik zal jullie webshop goed in de gaten houden!

• Fleur
    Review voor Studio 205

21 december heb ik hoesjes besteld. Even later kreeg ik netjes een mail dat er een hoesje niet meer was en of ik een andere wou. Een week later heb ik een verzendbevestiging gekregen en daarna niks meer gehoord. Mail en telefoon wordt niet beantwoord.

• Guido Taal
    Review voor Studio 205

M'n bestelling kwam snel en erg leuk verpakt binnen!

• Gerda
    Review voor Studio 205

Erg leuk verpakt en had het binnen 2 dagen in huis.

• Julia
    Review voor Studio 205

Een prachtige, grijs leren, tas besteld. Erg vlot geleverd en bovendien origineel verpakt. Ga zeker vaker bestellen.

• Inloco
    Review voor Studio 205

Mooi verpakt en snel in huis.

• H.
    Review voor Studio 205

Erg tevreden over mijn bestelling bij julie webshop.. mijn kerstcadeautjes heb ik nu al in huis

• Lieke
    Review voor Studio 205

Super mooie items! Maandag voor de tweede keer iets besteld en had het woensdag binnen. Leuk ingepakt.

• Anoniem
    Review voor Studio 205

Goede service en duidelijke website! Erg fijn om via hier iets te bestellen :) volgende dag in huis! Vooral zo doorgaan

• Roos
    Review voor Studio 205

Mooi ingepakt pakketje en mooie producten. Had mijn bestelling alleen wel eerder verwaht gezien de levertijd.

• A. van der Schaaf
    Review voor Studio 205

Erg tevreden! Super leuke accessoires, benieuwd naar de volgende nieuwe items!

• L. Hiemstra
    Review voor Studio 205

Super tevreden, de levertijd was iets langer maar dat was van te voren bekend. Netjes en mooi ingepakt (als een cadeautje!).

• Rianne
    Review voor Studio 205

Vorige week dinsdag 3 paar leuke oorbellen besteld en donderdag had ik ze al in huis! Het pakketje was ook erg mooi ingepakt, ik ga zeker vaker bestellen!