Mooie shirts, goede kwaliteit! Leuk setje besteld voor vader en dochter. Heel erg bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruby Boevenbrink - Diks
- Fransje
Ik had in april een bestelling gedaan. Super leuke truitjes voor vaderdag! Maar een paar dagen voor vaderdag bedacht ik me dat ik truitjes met lange mouwen had, en dit veel te warm was voor vaderdag. Super stom van mij, op de website stond duidelijk vermeld: op tijd bestellen voor vaderdag. En ik had nu maar 1 dag dat er nog post geleverd zou worden…. Toch maar een berichtje gestuurd. Want niet geschoten is altijd mis. Super snel en vriendelijk contact. Goed meegedacht naar de opties qua kleur. En ik had mooie t-shirts, zelfs op tijd om te wassen en laten drogen voor vaderdag. 10/10 aanrader
Hoe zou je Studio April beoordelen?
- Suzanne
Super leuke producten, duidelijke website en de levering sluit aan met wat er op de website staat. Ik ben erg blij met de kwaliteit van de bestelde t-shirts!
- Karin van Heijst
Zeer tevreden over de producten, communicatie en levering. Ook het proces van omruilen verliep zeer prettig.
- Monique Donders
Goede kwaliteit en snel geleverd
- Lucinda Dettmer
Omdat moeder en dochter geslaagd zijn wilde ik weten of dat op de vlag kon worden aangepast. Kreeg heel snel een andwoord en daarna ook snel verstuurd. Wij zijn er heel erg blij mee