Studio Bambacht

Studio Bambacht

Bij Studio Bambacht vind je de allermooiste producten voor baby's en kids. Handgemaakt met zorg en liefde - en van de leukste merken - voor jouw kleintje!

Je slaagt gegarandeerd wanneer je op zoek bent naar een persoonlijk en uniek cadeau om jezelf of iemand anders gelukkig mee te maken!
Filter 149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 126 met beschrijving

• Silvia
    Geverifieerde klant van Studio Bambacht

Ze heeft super leuke producten en als je vragen heb krijg je super snel antwoord! Heel erg bedankt en ik ga zeker vaker bij je bestellen.

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Silva! Super tof dat je vaker bij ons wilt gaan bestellen. Ik kijk uit naar het maken van je andere leuke bestellingen :-)! Tot de volgende keer. Liefs Iris - Studio Bambacht

• Jacqueline
    Review voor Studio Bambacht

Super snelle levering en Iris denkt ontzettend fijn mee!! Top service en ik ben heel blij met de kado's die ik heb besteld!!

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Jacqueline! Dat vinden we heel leuk om te horen. Je gaat de gelukkigen zeker weten heel blij maken met de toffe cadeaus die je besteld hebt :-D
    Tot de volgende keer! Liefs Iris - Studio Bambacht

• Hoe beoordeel je Studio Bambacht?

• patricia Smits
    Geverifieerde klant van Studio Bambacht

Makkelijke site en snelle levering met ook nog een extra inpak service

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Patricia. Super tof om te horen dat je onze site zo gebruiksvriendelijk vind en onze levering snel. Daar doen we ook altijd meer dan ons best voor :-)! En een feestje maken van een cadeau, dat vinden we helemaal leuk. Tot de volgende keer! Liefs Iris - Studio Bambacht

• Petra van Driel

Goede service, vriendelijk

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Petra! Super tof om te horen dat je onze service zo goed vindt. Daar doen we namelijk altijd meer dan ons best voor :-). Tot de volgende keer! Liefs Iris - Studio Bambacht

• Sharona
    Review voor Studio Bambacht

Super snelle service. Ik dacht zelf wat aan de late kant besteld te hebben, maar het cadeau was ruim op tijd binnen. Ook erg leuk dat er nog een persoonlijk handgeschreven tekst bij zit!

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Sharona. Snelle service vinden we belangrijk. Zeker om te zorgen dat je cadeau op tijd binnen komt. Fijn dat je dat zo ervaren hebt, want daar doen we het voor. Dat zal een top verrassing geweest zijn voor de ontvangers. Tot de volgende keer! Liefs Iris - Studio Bambacht

• Maria Satter
    Geverifieerde klant van Studio Bambacht

Fijne service, mooie producten!

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie beoordeling Maria. Bij Studio Bambacht zijn we dol op fijne service en mooie producten. Tof om te horen dat jij dat ook vindt :). Tot de volgende keer! Liefs Iris - Studio Bambacht

• Hilda
    Review voor Studio Bambacht

Fantastische snelle levering,en heel leuk onderling contact en advies.
    Zeer zeker een aanrader.
    Succes in de toekomst

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Hilda. Super tof dat je ons aanraadt! Daar doen we het voor. Hopelijk zie ik je in de toekomst nog een keer in de webshop voor een tof cadeau of mooi product :-)

• Amanda de Bruin
    Geverifieerde klant van Studio Bambacht

Superleuk ingepakt, snelle levering.

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je mooie review Amanda! Het is een feestje om een cadeau leuk in te mogen pakken :-)! En snelle levering vinden we ook heel belangrijk bij Studio Bambacht. Tot de volgende keer!

• Sylvie Vleeming
    Review voor Studio Bambacht

Unieke kado’s, vaak met naam. Heel leuk om weg te geven. Snel bezorgd, toevallig door Iris persoonlijk omdat ze in onze woonplaats moest zijn. Kreeg de verzendkosten keurig terug gestort. Dat noem ik unieke Service met een hoofdletter!

Antwoord van Studio Bambacht

Dankjewel voor je toffe review Sylvie! Daar doen we het voor. Als ik in de buurt komen, dan proberen ik het altijd zelf te bezorgen. Dan kunnen we de verzendkosten mooi terugstorten, zodat je deze weer kan gebruiken voor een ander gaaf cadeau ;-).

• Sandra Kozijn
    Geverifieerde klant van Studio Bambacht

Snelle service, mooie cadeau artikelen die te personaliseren zijn. Heel uniek!

Antwoord van Studio Bambacht

Wat een mooie review Sandra! Dankjewel. Super lief. Unieke en mooie cadeauartikelen zijn we dol op :-)!