Studio Gee
Als natuurkunstenares kun je mij vragen om natuur geïnspireerde/gerelateerde tekeningen en schilderingen te maken, maar mijn werk is heel uiteenlopend.

• Tekeningen en schilderingen met diverse materialen.
• Houtbranden
• Van grote muurschilderingen tot kleine koelkast magneten, unieke stempels of gepersonaliseerde sleutelhangers.
• Mijn werk kan ook gedigitaliseerd worden! (Leuk voor drukwerk zoals mokken, tassen, t-shirts, postcards, posters, stickers, etc)
• Voor zowel persoonlijke cadeau's als zakelijke doeleinden!

Kies je voor Studio Gee, dan kies je voor werk dat met veel liefde, geduld, toewijding en details gemaakt is.

“Every artist dips her brush in her own soul, and paints her own nature into her paintings”
De zekerheden van https://geeadriaansz.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021