Studio Glitz
INVULBOEKEN VOOR DE MOOISTE MOMENTEN & MIJLPALEN.
Leg alle mooie momenten en mijlpalen vast met de door mij ontworpen stijlvolle en tijdloze invulboeken. Of je nu net zwanger bent, of voor na de geboorte van je kindje om de belangrijkste momenten en mijlpalen vast te leggen. En wat denk je van die schoolfoto’s die anders toch maar in de kast blijven liggen, voor “kids” tot maar liefst 18 jaar zijn er bewaarboeken in de collectie, dus je bent nog wel even zoet!

Als (werkende) mama weet ik hoe lastig het soms kan zijn om de tijd te vinden maar ik ga je helpen met het maken van een uniek aandenken van jouw kleintje voor later! Op deze manier kan iedereen een een prachtig bewaarboek samenstellen, in de stijl die bij jouw past, want daar gaat het om bij mijn boeken, geen 1001 vervelende invulvragen maar ruimte voor jullie verhaal!
9,6

• Amy van Vuuren

Super service

• Sabrina Groen
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goede kwaliteit en altijd leuke spullen ook waar over nagedacht word bv het boekje wat ik besteld heb ivm kinderwens

• Hoe beoordeel je Studio Glitz?

• Lidia Brekelmans
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Mooie artikelen, snelle levering, met liefde verpakt en verstuurd

• Anja de Waard
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goeie service, en prachtige producten.

• Malissa Den besten
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Ik heb meerdere keren contact proberen te zoeken. Zowel via de mail als via social media. Mijn bestelling wel binnen gekregen maar nog steeds geen antwoord op mijn vragen. Beetje jammer.. Wel mooie producten en goed verpakt.

• Sonja Wentzel

Prachtig geworden. Goede service

• Astrid Ijpelaar Robbé

Mooi boek snel verzonden

• Anouschka Minnebreuker

Super snelle levering

• Linda van Rooij
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Snelle levering, goede service en top producten

• Noëlle De Laat

Super service

• Brenda Varkevisser
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goede en snelle service, zeer klantvriendelijk.

• nicoletta den besten
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Boeken waren erg goed ingepakt geen enkele beschadiging
    Echt top
    En binnen 2 dagen in huis

• Kelly van Vliet

Top service

• Dionne Heussels
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goede service! Ik had zelf een foutje gemaakt, en de eerste bestelling was er een naam verkeerd gespeld door het bedrijf, gelijk gemaild en het werd direct opgelost, en zelfs mijn eigen fout is aangepast zonder extra kosten. Snel ontvangen en enorm blij mee!

• Anke Koster
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Voor de tip service, en mooie handgemaakte dingen!

• Denise Adegeest

• Esther Feenstra

Betrouwbaar

• Véronique Bienenmann
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goede snelle service. Op verzoek drukproef gekregen wat erg fijn was.

• Leonie Mollee
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Verzending is erg traag, het duurde bijna 10 dagen voordat het aangemeld was bij postNL. Nu bijna twee weken later nog geen bezorgmoment bekend. Verder is de website wel duidelijk en goed te gebruiken.

Antwoord van Studio Glitz

Hi Leonie,

U heeft een boek besteld wat in nabestelling stond, ik heb het boek dan ook speciaal voor je laten bij drukken. U bestelde op 2 april en op 9 April kwam het boek binnen van de drukker deze is dan ook meteen verzonden. Ik zie aan de track and trace van PostNL inderdaad dat ze nu pas gaan bezorgen wegens hun drukte. Dat spijt mij enorm maar valt buiten mijn macht. Ik wil je wel heel erg bedanken en veel plezier wensen van je bestelde product.

• Patricia Post
    Geverifieerde klant van Studio Glitz

Goede service, snel een antwoord en goede en mooie kwaliteit