Studio Glitz
INVULBOEKEN VOOR DE MOOISTE MOMENTEN & MIJLPALEN.
Leg alle mooie momenten en mijlpalen vast met de door mij ontworpen stijlvolle en tijdloze invulboeken. Of je nu net zwanger bent, of voor na de geboorte van je kindje om de belangrijkste momenten en mijlpalen vast te leggen. En wat denk je van die schoolfoto’s die anders toch maar in de kast blijven liggen, voor “kids” tot maar liefst 18 jaar zijn er bewaarboeken in de collectie, dus je bent nog wel even zoet!

Als (werkende) mama weet ik hoe lastig het soms kan zijn om de tijd te vinden maar ik ga je helpen met het maken van een uniek aandenken van jouw kleintje voor later! Op deze manier kan iedereen een een prachtig bewaarboek samenstellen, in de stijl die bij jouw past, want daar gaat het om bij mijn boeken, geen 1001 vervelende invulvragen maar ruimte voor jullie verhaal!
De zekerheden van https://www.studioglitz.nl

Goedgekeurd