Studio Keutels
Studio Keutels is een kleinschalige ontwerpstudio met een herkenbare eigen stijl en collectie. Onze stijl kenmerkt zich door eenvoud, is liefdevol zowel in uitstraling als productiewijze en laat zich het beste samenvatten als โ€˜wijsheid met een knipoogโ€™. Onsze belangrijkste missie is mensen laten glimlachen en de wereld een beetje mooier maken.

De collectie is, naast onze eigen shop, te koop in verschillende (web)winkels in de Benelux. Tevens kun je bij Studio Keutels terecht voor illustraties en ontwerpen in opdracht. Geboortekaartjes, trouwkaarten, illustraties voor aan de wand, (boek)illustraties, alles is uniek en volledig afgestemd op jouw wensen en verhaal.

Omdat we ongelooflijk blij zijn met jou als klant, vinden we goede klantenservice en persoonlijk contact heel belangrijk.
  • Karen Harbers
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Guus is het leukste konijn dat er is! snelle levering en alles is met zorg ingepakt

• Diana
    Review voor Studio Keutels

Ik vind dit zo’n lieve, leuke winkel! De kaartjes zijn uniek en een steun in de rug voor jezelf en naar wie je ze stuurt. De service is fantastisch en je krijgt er altijd een kaartje bij als je iets besteld… dus ook altijd een mooie reminder voor jezelf. Guusje maakt al even deel uit van ons gezin door aan de muur te stralen. En zal dat voorlopig ook zeker blijven doen. Wij zijn enorm fan. Love deze shop! En de maker

• Hoe beoordeel je Studio Keutels?

• Evelien
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Super cadeautje voor jezelf. Mooi verpakt en snel ontvangen. Heel blij mee.

• Caat Lenaerts
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Snelle service ! Fijne extra attentie bij mijn bestelling :-)

• Nicolle Weijers
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Leuke spulletjes en snelle levering.

• Jolanda Veldman

Super leuke tas!

• Mirjam Ketting
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Mooie kaarten voor een goede prijs en heel snel geleverd.

• Marja Van veen

Goeie service. Pakje leuk ingepakt

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Een doosje met spullen waar je blij van wordt.
    Duidelijke informatie wanneer de bezorging is.
    Leuk kaartje er bij.

• Sasja Okkels

Snelle levering, superleuke inhoud

• Bridget Vogelzangs
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Goede service, snelle verzending. Mooie verzorging.

• Jeanet Van Dijken
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Leuke reactie, snelle levering!

• Hannah
    Review voor Studio Keutels

Echt fantastisch ๐Ÿ˜ ik schrijf normaal nooit een beoordeling maar dit is het meer dan waard. Het verhaal achter Studio Keutels, de samenwerking met mensen die verder van de arbeidsmarkt af staan en gebruik van duurzame producten maakt Guusje nog leuker dan hij al isโค๏ธ! De tas is echt Amazing met de tekst ๐Ÿ˜Š het kaartenset staat hier mooi te pronken en het helpt me te herinneren dat het oké is om niet altijd vrolijk te zijn.

• Esther
    Review voor Studio Keutels

Top service! Ontzettend leuke artikelen en voor zowel jezelf als anderen een cadeautje! ๐Ÿ˜„

• Lisa
    Review voor Studio Keutels

Superleuke producten en een snelle service.
    Cynthia heeft onze trouwkaart supermooi gemaakt en geluisterd naar al onze wensen.
    Heeft kleine details perfect verwerkt in de kaart.
    Daarnaast groot van de shopper, stevige kwaliteit die op een eerlijke manier is gemaakt

• Wendy Blaauw
    Geverifieerde klant van Studio Keutels

Wat een prachtige artikelen en wat is Guus toch een knap konijn! Daar word je toch vrolijk van!!

• Sjoukje
    Review voor Studio Keutels

Super leuke producten! Snelle levering en uitstekende service. Aanrader!!!!

• Sabine
    Review voor Studio Keutels

Wij zijn dol op Guus! Elke dag staat er een nieuwe inspirerende kaart op ons te wachten. De kids lopen ook weg met Guus als knuffelkussen! Kortom Guus for president!
    Het bestellen verliep super vlot en zoals het ingepakt was, was het al een kadootje op zich(de stickers zitten weer op de fietsen). Ik zeg: bestel ook! ^_^

• Lia
    Review voor Studio Keutels

Super service! Cynthia beantwoordt snel je vragen en je bestelling wordt netjes verzorgd verstuurd. Mooie kwaliteit van de producten. Kortom: ik houd van Guus!๐Ÿ˜Š

• Mandy
    Review voor Studio Keutels

Super leuke producten, goede kwaliteit. Snelle en goede service. Ik ben altijd heel tevreden over de producten!