Maten kloppen niet, alles valt veel groter dan normaal in vergelijking met andere merken. En dat je dan ook nog moet betalen voor verzending retournren en klarna, zal niet meer bestellen. En terug kan alleen via dhl ook niet fijn omdat wij dat hier niet hebben. Wel een kluis maar dat kan dus ook niet.ik vind dit geen service dit alles.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia Gressie
- Bibi Spaan
Had een jasje besteld, maar kreeg geen code van DHL om het op te kunnen halen, mailtje gestuurd meteen reactie en zeer snel opgelost, zodat ik mijn jasje nog aan kon voor mijn verjaardag! Ben bijzonder tevreden over de snelle service en voor het meedenken. Bedankt!
Hoe zou je Studio Lienne beoordelen?
- Silvia Corstjens
Fijne snelle levering
- Mariska Van veen
Snelle levering en zo als altijd heel mooie kwaliteit
- RT
Prachtige Travel kleding en blijft heel mooi. Fijne webshop 👍🏼
- Saskia Den Haag
Prima! Snelle en verzorgde levering.