Maten kloppen niet, alles valt veel groter dan normaal in vergelijking met andere merken. En dat je dan ook nog moet betalen voor verzending retournren en klarna, zal niet meer bestellen. En terug kan alleen via dhl ook niet fijn omdat wij dat hier niet hebben. Wel een kluis maar dat kan dus ook niet.ik vind dit geen service dit alles.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia Gressie
- Maaike Sajet
Fijn dat ik op lijst was geplaatst , toen artikel op voorraad was kreeg ik berricht en kon bestellen
Hoe zou je Studio Lienne beoordelen?
- Linda Terpstra
Mooie kleding, Super snelle levering en retourservice.
- Erna Ramaker
De latte /rood Amy is prachtig.goede pasvorm.draagt heerlijk. Ik word vaste klant bij Studio Lienne. Dit was mijn eerste aankoop.zeker geen spijt van.
- Sarah Inman
Although I had to return the item as it wasn’t quite what I needed, the quality was very good and it was shipped quickly. My return was also processed quickly. I would definitely shop here again.
- Nicolien
Lijkt totaal niet als op de foto