Studio Patries
Als illustrator en vormgever ontwerp ik graag drukwerk waar jij vrolijk van wordt, ook illustreer ik graag jouw communicatie portretjes waarmee jij jouw personal branding origineel maakt en scan ik graag jouw website om deze daarna zelf of door mij een make-over te geven.
website-ontwerp communicatiemiddelen marketing
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Sandra | Signatures
    Geverifieerde klant van Studio Patries

De poppetjes die Patricia voor mij gemaakt heeft, zijn super leuk. Ook fijn dat ze na mijn verzoek voor twee aanpassingspuntjes die ook gelijk heeft doorgevoerd. :-)

• Ed Hofman
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Patricia denkt super goed mee, stuurde meerdere ideeën toe en ik heb prachtige poppetjes ontvangen. Ik kom zeker nog een keer terug, wat een gave heb jij.

Antwoord van Studio Patries

Wat een ontzettend mooie review. Dank je wel! Het was een gezellige samenwerking!

• Hoe beoordeel je Studio Patries?

• Lisette Sillessen
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Studio Patries heeft ontzettend mooie poppetjes voor mij gemaakt. Het contact was heel prettig, het eindresultaat is super en helemaal passend bij datgene waar ik ze voor wil gebruiken. Dank je wel Patricia. Groetjes Lisette

Antwoord van Studio Patries

Nou wat een super fijne review Lisette! Het was ook echt een super leuke samenwerking. Bedankt voor het leuke contact! En natuurlijk heel veel plezier met jouw poppetjes!

• Suzan Biemans
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Patricia maakt echt prachtige, vrolijke ontwerpen. Makkelijk besteld, duidelijke uitleg en fijn contact.

Antwoord van Studio Patries

Wat een fijne review. Dank je wel Suzan! Het was leuk om met jou samen te werken!

• Janneke - VA 4 You
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Patricia heeft écht zulke leuke mini me's gemaakt! Ben er ontzettend blij mee 🥰

• Daniëlle Vermeulen
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Geweldig! Wat een leuke popjes bundel heeft Patricia voor mij gemaakt. Ben er heel blij mee!

Antwoord van Studio Patries

Dank je wel Daniëlle! Het was super leuk om voor je te maken en ik ben blij dat je er blij mee bent!

• Juulinkk
    Review voor Studio Patries

Snelle service en Patricia denkt altijd goed mee!

• Nicoline's Office
    Review voor Studio Patries

Ik heb een op maat gemaakte muismat laten maken als relatiegeschenk. Patricia had al eerder portretjes voor mijn bedrijf gemaakt. Een van die portretjes heeft ze ook gebruikt op de muismat. Mooie kwaliteit en een super service. Erg blij mee!

• Marjan
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Patricia maakt mooie dingen en wanneer ze het verstuurd pakt ze het erg leuk en goed in. Echt een cadeautje om uit te pakken.Zeker een aanrader om iets leuks bij haar te bestellen.

• Britt | Global-Graphics
    Review voor Studio Patries

Ik heb bij StudioPatries persoonlijke portretjes laten maken die ik kon gebruiken in de branding van mijn bedrijf. Patricia heeft me supergoed geadviseerd, had de portretjes al heel snel af en het resultaat was ook nog eens veel mooier dan ik had verwacht. Niets was te veel voor haar, zelfs met mijn ietwat lastige wensen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik Patricia zou aanbevelen. Zo blij met het eindresultaat!!!

Antwoord van Studio Patries

Wauw Britt, wat een mooie review, dank je wel! Het was super leuk om met de spontane jij te werken. Heel blij ben ik dat jij blij bent met het eindresultaat :-)

• Jantine
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Fijne samenwerking met Patricia, beetje brainstormen zorgde voor een prachtig resultaat. Alles goed geregeld, prachtig verpakt en snel bezorgd.

Antwoord van Studio Patries

Wat een fijne review! Bedankt Jantine, ik vond het leuk om met je te brainstormen. Je hebt ontzettend veel leuke ideeën. Het resultaat is echt heel erg leuk geworden. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee gaat zijn en het een leuk plekje in de babykamer krijgt.

• Carla
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Wat een prachtige beker en onderzetter, nog mooier dan op de foto. Bedankt voor de snelle levering.

Antwoord van Studio Patries

Bedankt voor jouw fijne review. Ik ben blij om te horen dat jij blij met de beker en onderzetter bent.

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Zulke ontzettende leuke en mooie producten! Alles wordt heel leuk verpakt en snel verzonden. Super service! Aanrader!

Antwoord van Studio Patries

Wat een fijne review. Dank je wel Cynthia! Ik ben blij dat je het leuk vindt :-)

• Patricia Valcq - van Hardeveld
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Goede service en snelle levering. Producten met liefde en zorg ingepakt en precies zoals verwacht

Antwoord van Studio Patries

Wat een lieve review. Dank je wel en heel veel plezier met jouw producten!

• Van Eldik & Van Eldik Notarissen
    Review voor Studio Patries

Prettige, vriendelijke samenwerking. Producten zien er heel goed, professioneel, uit en er is goed te werken met de bestanden. Ik ben heel positief. Bovendien waren de bestanden heel snel geleverd!

Antwoord van Studio Patries

Wat een fijne review, dank je wel! Heel veel plezier met de illustraties en ook bedankt voor de fijne samenwerking!

• Marjan Homan
    Geverifieerde klant van Studio Patries

je wordt altijd weer blij als je een pakket van Studio Patries ontvangt. Mooie materialen. een pakket vol liefde en gezelligheid

• Francis en Remie
    Review voor Studio Patries

Leuke vrouw en ontzettend goed geholpen.
    Wij zijn heel blij met ons logo voor de praktijk!

• Danita Blinde
    Review voor Studio Patries

Je voelt de passie voor haar werk door alles heen. Prachtige planners, volgens afspraak geleverd en liefdevol ingepakt. Ik zeg doen!

Antwoord van Studio Patries

Wat een ontzettend fijn bericht. Dank je wel! Heel leuk om te lezen.

• Janet de Boer
    Geverifieerde klant van Studio Patries

Super service! Bestelling leuk ingepakt. Patricia maakt mooie dingen!

Antwoord van Studio Patries

Wat een fijne review. Dank je wel! Heel leuk om te horen :-)

• Tineke Van kesteren
    Review voor Studio Patries

Super meedenkend en snelle levering

Antwoord van Studio Patries

Dank je wel! Dat is fijn om te horen :-)