Stuntkoop
Stuntkoop staat midden in de samenleving, we ondernemen duurzaam. Dit doen we door retour goederen een tweede kans te geven en onnodige afvalstromen tegen te gaan. Door retouren en restpartijen voor een zacht prijsje te verkopen, bieden we iedereen in de maatschappij kansen om te beschikken over kwalitatieve goederen. En dat is wat we doen: we geven nieuwe kansen aan retouren en restpartijen na een uitgebreide controle, maar vooral ook kansen aan mensen.
De meest actuele artikelen koppelen aan een nieuwe en gelukkige eigenaar. Goederen die niet geschikt zijn voor de verkoop voeren we duurzaam af zodat deze, waar mogelijk, gerecycled kunnen worden.

Door ons uitgebreide netwerk van leveranciers kunnen we de beste deals regelen op gebied van drogisterij, elektronica en cosmetica artikelen. Daarbij hanteren wij de laagste prijzen zodat je een enorm voordeel hebt waar het telt: in je portemonnee!
8,8
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Renata Irsevic

Goede service

Beste klant,

Bedankt voor uw review.
    Ook u verdient bij uw volgende aankoop 10% extra korting.

Team Stuntkoop

• Ahmed Faizi Brigsh
    Geverifieerde klant van Stuntkoop

i got my favorite scent on this website that was apparently sold out on all the eu websites…The shipping was fast…They communicate with each step..Just soo happy with them…

Dear Customer,

We appreciate your nice review.
    If your favorite scent is almost gone, we will give you a 10% discount on your next bottle.

Sincerely,

Team Stuntkoop

• Hoe beoordeel je Stuntkoop?

• Matthijs Seelbach

Er mist een pincet.
    Terwijl er gezegd wordt dat er zorgvuldig naar het geleverde product wordt gekeken.
    Geen reaktie op me mail.

Beste klant,

Wij vinden het jammer van uw beoordeling en teleurstelling.
    De set is inderdaad goed geïnspecteerd, en de missende pincet is ook drie keer vermeld in de omschrijving op onze website in het rood.
    Ook is de vraagprijs van dit artikel vanwege de missende pincet met ruim 48% gedaald.
    Stuntkoop is een webwinkel waar je artikelen tegen sterk gereduceerde prijzen kunt aanschaffen. Echter vragen wij wel aan onze klanten om de omschrijvingen even te lezen alvorens over te gaan tot aankoop.

Stuntkoop

• Kim Verschuren
    Geverifieerde klant van Stuntkoop

Bruiningsshuim was groen en kleurde groen op de huid in plaats van bruin. Ik heb dit product al eerder gebruikt en weet dat het bruin hoort te zijn. Ik heb hierover een week geleden een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Update: ik heb een nette mail reactie ontvangen. Ik zal mijn review later aanpassen wanneer het opgelost is

Update:
    Probleem opgelost, bedrag wordt terugbetaald en goede communicatie via de mail

• Yannick Steffens
    Geverifieerde klant van Stuntkoop

Kreeg niet het juiste product binnen

• Corry Roelofs

waspoeder

• Dominique Spijker
    Geverifieerde klant van Stuntkoop

I didn’t receive anything yet

• Karin Van Der Vecht
    Review voor Stuntkoop

Door goede inzet van de klantenservice was mijn vergeten bestelling heel snel geleverd helemaal top 👍

• Angelique Weeckers

Goedkoop en sneller levering

• Dico Toor van
    Geverifieerde klant van Stuntkoop

Goede prijs en service van het door mij gezochte artikel