Subsports Performance wear

Subsports Performance wear

Sub-Sports.nl heeft een uitgebreide range aan functionele sportkleding voor dames, heren en kinderen. In totaal hebben wij meer dan 3000 unieke kledingstukken verdeeld over 5 productgroepen. Wij kunnen dan ook te zeggen dat wij een specialist zijn in thermo- compressie en functionele onderkleding.
Bij Sub-Sports.nl gebruiken wij uitsluitend de beste kwaliteit materialen. Dit zorgt ervoor dat elk kledingstuk was na was zijn eigenschappen behoudt. Probeer het zelf, wij beloven u een fantastisch product dat aan alle verwachtingen voldoet.

Lidmaatschap per 13-02-2024 stopgezet

8,7

• Michael
    Review voor Subsports Performance wear

Laat normaliter weinig tot geen reviews achter, maar mijn ervaring met Sub Sports is het delen waard: gedurende het gehele aankoop-, afweging-, pas- en retourproces altijd netjes en snel te woord gestaan en geassisteerd door Anton. Snelle verzending en afhandeling van retourbetalingen. En last but not least; hoge kwaliteit producten voor een goede prijs. Kortom: een aanrader!

• Roy Delissen
    Review voor Subsports Performance wear

Ik heb even moeten wachten op mijn bestelling omdat er met de verwerking iets mis was gegaan, maar na een telefoontje is alles snel en goed opgelost. Kwaliteit en pasvorm van de kleding is uitstekend. De shirts die ik besteld heb zitten als een tweede huid.

Antwoord van Subsports Performance wear

Beste Roy,
    Bedankt voor je positieve feedback, wij werken er hard aan om sneller uit onze directe voorraad te verzenden, wij verwachten dat we dit met een aantal maanden kunnen doen, zodat vandaag besteld=morgen geleverd ook bij ons van toepassing is.

• Gerard Nijkamp
    Review voor Subsports Performance wear

Super product, snel geleverd! bestel hier nu al jaren en altijd snel in huis
    Ik adviseer wel om een maatje groter te bestellen dan je normaal gewend bent.

Antwoord van Subsports Performance wear

Beste Gerard, dank je voor je positieve feedback, elke dag doen wij onze uiterste best om 5 sterren beoordelingen te ontvangen!