Suez Thee
Suez Thee is de thee webshop voor heerlijke losse thee en thee accessoires zonder kunstmatige toevoegingen.
Filter 238 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 191 met beschrijving

• Yona
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Geweldig!!! Love de thee! Kreeg zelfs extra thee, en er zat een lief briefje bij. Ik ga zeker nogmaals bestellen.

• Joyce van Houten
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Heel veel lekkere soorten thee, leuke accessoires! Die lieve dame komt niet meer van mij af🙂

• Hoe beoordeel je Suez Thee?

• Carin Beerepoot

Luxe kadootjes, goede service

Antwoord van Suez Thee

Beste Carin, wat ontzettend leuk dat je bij mij de cadeaus bestelde naar aanleiding van de door jou ontvangen beker. Wat fijn dat je er blij mee bent. Ik hoop tot een volgende keer en dankjewel voor de mooie sterren. Geniet van de thee!

• Robin Vernon
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Mine was a B2B order. I was very happy with the way in which we worked together to find the perfect solution. Top service! Thank you

Antwoord van Suez Thee

Dear Robin, you're very welcome and thank you for being a Suez Thee Partner. I hope we keep in touch.

• Eric
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Annemarie maakt mooie relatiegeschenken voor ons personeel. Ik hoef alleen maar budget en evt. wensen door te geven. Zeer tevreden!

Antwoord van Suez Thee

Lieve Eric, al meerdere keren mooie geschenken mogen maken voor jou en je collega's. Dankjewel voor de 5 sterren!

• Miriam Pel-Kuijper
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Snelle levering, leuk verpakt, persoonlijk berichtje op de pakbon en free samples om te proberen. Zelfs een bedankje voor de postbode op het doosje. Maar natuurlijk heerlijke thee.

Antwoord van Suez Thee

Beste Miriam, al enkele jaren trouwe klant en onlangs ook de showroom bezocht, echt heel erg leuk. Ik hoop je nog lang als klant te mogen ontvangen en je van de thee te laten genieten. Dankjewel!

• Nanda
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Prettig contact via mail en bij ophalen. Heerlijke selectie aan losse thee

Antwoord van Suez Thee

Beste Nanda, dankjewel voor de 5 sterren, fijn dat je tevreden bent. Geniet van de thee en tot de volgende keer!

• Elle Struijf
    Geverifieerde klant van Suez Thee

alles stond al klaar, maar de verrassing in de prachtige theewinkel: superb

Antwoord van Suez Thee

Beste Elle, het was leuk om je in de showroom te ontvangen. Altijd fijn als mensen zo enthousiast reageren. Dankjewel voor de mooie recensie!

• Caren
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Samen met Annemarie een thee-koffie-lekkers pakket samengesteld voor familie. Annemarie denkt mee en geeft tips. Erg fijn!

Antwoord van Suez Thee

Beste Caren, het is alweer een tijdje geleden maar ik hoop dat het cadeaupakket goed is bevallen. Altijd leuk om een pakket op maat samen te stellen. Dankjewel voor de mooie recensie!

• Jose Van Waaijen
    Geverifieerde klant van Suez Thee

Heerlijke thee, goede en persoonlijke service, ven al jaren trouwe klant.

Antwoord van Suez Thee

Dankjewel José, jij bent inderdaad klant van het eerste uur. Fijn dat je zo tevreden bent!