Summer Inside
Official Stockist Annie Sloan Chalk Paint
Workshops Annie Sloan Verftechnieken
Oude meubels in een nieuw jasje

Lidmaatschap per 21-06-2018 stopgezet

9,6

• Arlette
    Review voor Summer Inside

Heerlijk om de producten gelijk mee te kunnen nemen vanuit de kleurrijke winkel. Van elke kleur verf heeft Linda een voorbeeld zodat je het goed kunt bekijken.
    Is de verf niet voorradig dan bestel je het makkelijk online.

• Sonja Broekhuizen
    Review voor Summer Inside

Ik heb een workshop bij Linda gedaan, waarbij je de verschillende technieken leert gebruiken. Dat was zó leuk: word er weer helemaal blij van als ik er aan denk :-)

En dan heb ik het nog niet eens over de verbazing. Want dankzij Annie Sloan verf hoef ik noooooit meer te schuren, joehoe! Geweldig ook dat je de verf voor binnen en buiten kan gebruiken. Huppelakeeje, smeren maar...

Daarnaast is Linda enorm kundig. Naast haar tips en adviezen zit ze ook boordevol leuke ideeën voor in en rondom je huis.

Kortom: ga gewoon even een keer bij haar langs in de winkel ;-)

• Odette
    Review voor Summer Inside

Goed en persoonlijk advies en fijne verf om mee te werken.

• Sonja van Rijswijk
    Review voor Summer Inside

Heerlijke verf om mee te werken. Persoonlijk vind ik het heerlijk dat er geen schuurpapier aan te pas komt. Wel heel gevaarlijk... je wilt alles met de kwast bewerken. Ik ga binnenkort eens langs voor wat kleur advies. Ik ga verhuizen en kan dan weer lekker "los" gaan.

• W. Bos
    Review voor Summer Inside

Zorgvuldig verpakt en tijdig bezorgd en wat een heerlijke producten om mee te werken.