SuperDealOnline.nl

SuperDealOnline.nl

Scherp geprijsde consumenten producten.

Lidmaatschap per 24-08-2016 stopgezet

5,2

• D. Soyer
    Review voor SuperDealOnline.nl

Ik had een bestelling geplaatst bij superdealonline die eerst een beetje vermoeiend verliep. Mijn bestelling zou zaterdag aankomen en het was inmiddels al dinsdag en ik had nog steeds niks ontvangen. Paar keer een mail erover gestuurd en het bleek een fout te zijn geweest bij PostNL. Wat ik dan wel zo netjes vond van Superdealonline is dat ze de bestelling opnieuw hadden verstuurd. Dit keer kwam het wel netjes op tijd aan. Dus uiteindelijk ben ik er toch wel tevreden over.

• M. van Veldhoven
    Review voor SuperDealOnline.nl

Onze bestelling werd vrij snel geleverd. Echter bleek één van de twee bestelde USB (thuislader) Dualport stekkers niet te werken. Ik belde hierover maar kreeg geen contact. Voicemail achtergelaten, maar er werd niet teruggebeld. Ik mailde maar hoorde niets. Wel ontving ik een tijdje later zonder enig begeleidend schrijven een andere stekker in de bus. Op zich prima natuurlijk, maar wel een beetje vreemd.
    Onlangs kreeg ik bericht dat de stekkers onveilig zouden zijn en geretourneerd of vernietigd moesten worden.
    Op mijn telefoontje wederom geen contact. Mijn mail of ik dan andere stekkers krijg of hoe e.e.a. met de verzendkosten van de retournering zit wordt helaas niet beantwoord.
    Ook vandaag krijg ik telefonisch weer geen contact. Jammer. De snelle zending, de nieuwe stekker en het bericht dat de stekkers onveilig zijn vind ik goed. Maar de stilte als er vragen zijn en zeker nu ik zonder stekkers achterblijf vind ik niet om over naar huis te schrijven.

• Luteijn
    Review voor SuperDealOnline.nl

Kleine bestelling gedaan, en betaald via ideal
    Vervolgens geen email geen reactie en geen bestelling ontvangen ook telefoon wordt niet beantwoord
    meerdere keren gemaild ook in het engels het gaat maar om een klein bedrag maar ik wil
    andere waarschuwen voor deze webwinkel. Omdat ik tenminste nog een account had aangemaakt kon ik nog wel bewijzen dat ik de bestelling had gedaan.ze zouden het hebben verstuurd.. maar niets ontvangen.
    Na deze mededeling kreeg ik de andere dag ineens mijn bestelling toegestuurd!!!! Wel gek he!

• R. de G.

Goedenmiddag,
    Op woensdag 08-07-2015 rond 22:30 uur heb ik een bestelling geplaatst bij SuperDealOnline.nl. Middels iDeal heb ik meteen betaald, en het bedrag werd ook onmiddellijk van mijn bankrekening afgeschreven.

SuperDealOnline.nl belooft op hun website: VOOR 16:00 UUR BESTELD, DEZELFDE DAG VERZONDEN!
    Dus ik ging er vanuit dat ik mijn pakketje op zijn laatst toch wel kort na het daaropvolgende weekend in huis zou hebben, aangezien ik mijn bestelling op woensdagavond plaatste en ook meteen betaalde.

Echter, er kwam na mijn bestelling en betaling helemaal geen enkele reactie meer van SuperDealOnline.nl.
    Ik ontving helemaal niets:
    - Geen bestelbevestiging!
    - Geen betaalbevestiging!
    - Geen bericht wanneer het pakketje verstuurd is/wordt!
    - Geen Track & Tracenummer!

Na het weekend, op maandag 13-07-2015, begon ik me wat ongerust te maken, vooral toen ik ontdekte dat ik niet eens een bestelbevestiging had ontvangen.
    Dus heb ik getracht hen te bellen via het telefoonnummer op hun site: 010 7172636. Maar meerdere pogingen liepen op niets uit, er kwam na het intoetsen geen kiestoon, doch na een poosje stilte kwam er wel een neutrale stem die zowel in het Nederlands als in het Engels meldde dat het nummer dat ik had gekozen niet reageerde en dat ik het later nogmaals moest proberen. En vervolgens kwam er tuut-tuut-tuut-tuut....

Daarop besloot ik om SuperDealOnline.nl een maitje te sturen met o.a. de vraag waarom ik geen bestel- en betaalbevestiging heb ontvangen (terwijl ze wel mijn betaling van mijn rekening hebben afgeschreven) en wanneer ik mijn pakje tegemoet mag zien. Hen een mailtje sturen bleek overigens slechts mogelijk via een onlineformulier op de site van SuperDealOnline.nl.

Ik maakte dus gebruik van die enige mogelijkheid. Echter, ook daarop kreeg ik tot op vandaag helemaal geen enkele reactie!

(Helaas blijkt, na het versturen van een mailtje via hun online-formulier, niet automatisch een afschrift gestuurd te worden naar het eigen mailadres van de klant, zodat ik jammer genoeg niet over een kopie van mijn mailtje aan SuperDealOnline.nl beschik)

Zojuist, op woensdagmiddag 15-07-2015, heb ik opnieuw getracht hen te bellen. Met exact hetzelfde resultaat als afgelopen maandag: geen kiestoon, uiteindelijk een stem die zegt dat het nummer niet regeert en dat ik het later opnieuw moet proberen. Daarna de ingesprekstoon.
    En geen enkele mogelijkheid tot het inspreken van een boodschap.

Dit alles geeft me geen vertrouwen in deze internetwinkel SupreDealOnline.nl.
    De komende tijd zal ik hen echter nog het voordeel van de twijfel gunnen en blijven trachten om, zowel per mail als per telefoon, contact met hen te krijgen, in de hoop dat alsnog alles goed komt met mijn bestelling.
    Wie weet, dat dit bericht hen zal animeren om alsnog te reageren en mij mijn bestelling toe te sturen...? Ik hoop het!

Notabene:
    In het veld hieronder wordt gevraagd om het ordernummer van mijn bestelling bij SuperDealOnline.nl in te vullen. Echter, dat heb ik dus nooit ontvangen, aangezien men mij nooit een bestelbevestiging heeft toegestuurd!
    R. de G.

• jan
    Review voor SuperDealOnline.nl

Snelle en perfecte reactie op mijn e-mail - daarna snelle levering van bestelde artikelen.
    Aanrader !!!