SuperJuicer.nl

betaalbare prijs!

Lidmaatschap per 26-04-2019 stopgezet

• J. Veen
    Review voor SuperJuicer.nl

Gister via bol.com besteld, vandaag al ontvangen. Meteen het apparaat in elkaar gezet en m'n eerste heerlijke groentesapje gemaakt. Wat een supermachine! Het apparaat ziet er ontzettend degelijk uit en is na gebruik ook heel makkelijk schoon te maken. Vervolgens gezocht naar recepten om te pulp te verwerken en meteen ook nog maar even een paar groenteburgers gemaakt. Ook deze zijn super lekker, kortom ... ik ben blij!

• Kokke
    Review voor SuperJuicer.nl

Ik heb maandag besteld en betaald, wel een orderbevestiging ontvangen met belofte op werkdagen voor 17h besteld, volgende dag in huis. Vervolgens niets meer gehoord. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd en het telefoonnummer wat hier vermeld wordt is niet in gebruik. Via hun website kom je bij een ander telefoonnummer, wannneer je dat nummer belt krijg je iemand aan de lijn die inhoudelijk niks kan vertellen, alleen je gegevens noteert en belooft dat je snel wat hoort.. ik vind dit erg naar! Het is een flink bedrag en ik krijg steeds meer twijfels of de juicer nog geleverd wordt of mijn geld eventueel retour komt als dat niet het geval is.

• piet knol
    Review voor SuperJuicer.nl

wij hebben de juicer net voor de eerste keer gebruikt. Het smaakte voortreffelijk wat wortels peren en een paar bananen .

• Rob van wunnik
    Review voor SuperJuicer.nl

Na wat opstart problemen zijn we er uitgekomen en krijg ik volgens afspraak mijn juicer.
    Ik zal na een aantal weken gebruik mijnbevindingen hier weer geven.

• Chantal
    Review voor SuperJuicer.nl

Ik ben super blijk met de superjuicer. Gisteren besteld en vandaag geleverd... ik ben meteen begonnen met de sapjes en het werkt super... het is wel even wennen met in elkaar zetten maar je kan hier een filmpje over zoeken op youtbe van superjuicer

Het sapje is heerlijk, mijn eerste sapje was bieten, rode bessen, gember en citroen...

Ik ben heel blij en zal deze vaak gebruiken, mocht je twijfels hebben niet doen, absoluut een aanrader!

• Gerard van der Velden
    Review voor SuperJuicer.nl

Wij zijn super tevreden met onze superjuicer.
    Het is een verrijking voor je gezondheid, mits verstandig gebruikt. Dit betekent dat het geen vervanging moet zijn voor je maaltijden, maar iets extra's.
    Na wat gewenning betekent een glas groentesap maken incl. het schoonmaken zo'n 15 tot 20 minuten. Het is de tijd waard, want na 3 weken gebruik merk je dat je meer energie krijgt en daar is het uiteindelijk om te doen.
    Het was de aanschaf , zeker mede vanwege de aantrekkelijke prijs t.o.v. de overige slow juicers meer dan waard.

• Ineke
    Review voor SuperJuicer.nl

Ik ben ongelooflijk blij met de superjuicer. De eerste keer was ik iets te enthousiast,( echt iets voor mij). Ik had er meteen waterkers bij , daar liep hij op vast.
    Gelukkig had ik daarna het boekje gelezen ( handig die worteltjes als graad van moeilijkheid) en vanaf dat moment ging het prima.
    Ik gebruik hem 2 keer per dag ( ik heb hem nu 5 dagen!). Het sap is heerlijk, (de pulp droog, soms bak ik daar iets van). Super in gebruik en makkelijk schoon te maken . (wortel, biet, bleekselderij, boerenkool, broccoli, appel)
    De levering was snel. De instructiefilmpjes op de site had ik bekeken voor ik hem bestelde, heel informatief en eerlijk,.
    Kortom een aanrader (en dat zal dat ook zeker doen)

• Cees
    Review voor SuperJuicer.nl

Een zeer degelijke machine. Handig is dat er een aparte zeef is voor sap en smoothy. De pulp is droger dan bij onze vorige machine hetgeen betekent dat hij er meer sap uit haalt. Door de schraper blijft de zeef schoner en dus goed doorlaatbaar.
    Makkelijk schoon te maken.

• Jose Zegelaar-Burggraaf
    Review voor SuperJuicer.nl

Zeer tevreden over levering en klantenservice! Superjuicer werd de dag na bestelling al bezorgd en toen bleek dat de pulpzeef niet in het pakket zat werd deze ook direct nagezonden. Top! Ook over de juicer zelf erg tevreden. Hij werkt goed, maakt geen herrie, pulp is droog en het schoonmaken is verrassend eenvoudig. Ik ben er blij mee!

• Liny Hoogenberg
    Review voor SuperJuicer.nl

Gistermiddag mijn superjuicer binnen gekregen en 's avonds gelijk uitgeprobeerd. Super!! Het is een heel mooi apparaat. Handig te bedienen en makkelijk schoon te maken. Ik heb een heerlijk sapje gemaakt:
    - 1 sinaasappel
    - 2 wortels
    - 1/4 krop sla
    - 2 stengels bleekselderij
    - 1/4 witte kool
    - een halve broccoli
    Super lekker!! Zelfs mijn man vond het lekker

• Jolanda Reedijk
    Review voor SuperJuicer.nl

Mooi compact apparaat. Makkelijk schoon te maken, weinig afval en veel sap. Echt heerlijk

• Lies van Haarlem
    Review voor SuperJuicer.nl

Een prima machine, slank van vorm, werkt uitstekend, maakt echt heel mamkelojk schoon. Bijna geen pulp en de sapjes zijn zijn heerlijk. Had ik veel eerder moeten doen. Helemaal geen spijt dus van de investering.

• Marleen
    Review voor SuperJuicer.nl

Ruim 1,5 jaar gebruik ik de SuperJuicer nu en ben zeer tevreden.
    Eindelijk de aankoop van 330ml BPA vrije flesjes gedaan.
    Heel handig als je een paar liter sap wilt bewaren in de vriezer.

• Henry van de Ruit
    Review voor SuperJuicer.nl

Zeer tevreden, maandag besteld en de volgende morgen in huis, meteen aan de slag gegaan en heb voor 2 dagen sap bereid! De super juicer werkt perfect en schoonmaken is een peulenschil . Ik ga hier heel veel plezier van hebben.
    Zeker als ik al de recepten zie op de site, Facebook en Instagram.

• Y landman

Super snelle levering!
    Ga deze week meteen uitproberen.
    Eerste sapje was super snel klaar en makkelijk is het apparaat te reinigen. Zeer tevreden!

• Emmy
    Review voor SuperJuicer.nl

De slow juicer staat nu een week op ons aanrecht, en we zijn er echt geweldig blij mee! De groentesappen zijn heerlijk en duidelijk beter van smaak dan de sappen uit een fles. Het is even wat werk, maar daar heb je dan ook wat voor :).
    Schoonmaken valt ook erg mee, na een paar keer word je er handig in en wat vooral fijn is: er zijn geen scherpe onderdelen, je kunt je er niet aan bezeren.
    Een aanrader dus!!

• Arend Scheer
    Review voor SuperJuicer.nl

Vandaag ontvangen en vanmiddag al meteen onze 1e ervaring. Klasse; zo eenvoudig, makkelijk in gebruik. de 1e mix van kiwi, (sinas)appel en banaan was een succes. Volgende keer experimenteren we wat met de hoeveelheid van vruchten voor een andere smaak. Niet meer afhankelijk van de fabriekskeuzes. Heerlijk.
    Ook demonteren, schoonmaken en in elkaar zetten is erg eenvoudig. Helemaal als je de filmpjes op deze site hebt gezien.
    Niet alleen een degelijke en robuuste uitstraling; dat is het ook. Opvallend stil.
    Een echte aanrader met een buitengewone prijs/kwaliteitverhouding.

• Paul Mulder
    Review voor SuperJuicer.nl

Snel geleverd in stevige verpakking. Mooi apparaat, maar het belangrijkste: hij werkt super eenvoudig en maakt het lekkerste sap. Vandaag ontvangen en meteen de eerste juice gemaakt van groente en fruit die we in huis hadden: biet, wortel, appel en komkommer. Waanzinnig lekker zo vers uit de juicer. Zeker een aanrader.

• Gerard Pronk
    Review voor SuperJuicer.nl

Een geweldig stille machine die heerlijke sapjes maakt. Apparaat is super stil, makkelijk schoon te maken en een mooi design. In het recepten boekje staan heerlijke recepten. De sapjes zijn fluweel zacht en goed gefilterd.
    Bij het maken van de diverse sapjes ben ik nog niet tegen min punten aangelopen.
    Wat ik misschien wel zou veranderen in de aanbieding van het apparaat is dat je bij de meest uitgebreide aanbieding een keuze kan maken in die extra opties. Ik zie mezelf namelijk niet zo snel amandelmelk maken maar zou wel die flesjes als accessoires kiezen ipv een tofu set.
    Het ijs maken van bevroren fruit gaat ook heel eenvoudig. Je moet wel kleine stukjes bevroren fruit nemen want bij grotere stukken kan het persvat omhoog komen.
    Het ijs is direct te serveren en smaakt voortreffelijk.....puur fruit en/of groente....heerlijk!

Al met al een top apparaat voor een prachtige prijs!

• Huub Draijer
    Review voor SuperJuicer.nl

Na telefonisch contact met zeer goede en duidelijke uitleg de Superjuicer besteld. De volgende dag ontvangen en natuurlijk direct geprobeerd met een combi sinaasappel en appel, werkelijk top!
    S'avond nog genoten van een heerlijk zelf gemaakte banaan-mango ijsje uit de superjuicer!
    Werkelijk supermachine!!