SuperPointStore.com

SuperPointStore.com

Producten tegen bodem prijzen!

Lidmaatschap per 05-12-2017 stopgezet

7,5

• Nina Mulder
    Review voor SuperPointStore.com

Ik maakte ook een gratis account aan, kreeg een gratis product en opeens moest ik betalen. Ik dacht oké dom van mezelf. Heb gelijk het account weer opgezegd, maar moest helaas nog weer een maand betalen. Dat vind ik dan weer niet netjes. Dus opgepast mensen....!!!!!

• Manuel
    Review voor SuperPointStore.com

Wat een oplichting eerste klas
    Eerst zit je onaangekondigd aan een abonnement vast van €16 euro per maand waar je 150 superpoint credits voor krijgt..Veel gezeik met een incasso buro dan besluit je toch maar te betalen. Denk je Als ik dan toch voor die achterlijke credits betaald heb kan ik ze net zo goed maar gebruiken en wat bestellen.. en wat blijkt zijn de credits ineens verdwenen .. mensen pas op want hier zit een oplichter eerste klas achter

Antwoord van SuperPointStore.com

Beste Manuel,

De superpoints mogen natuurlijk niet verdwijnen! Kan u contact opnemen via webcare@superpointstore.com ? Dan ga ik er meteen achteraan.

• Ursula
    Review voor SuperPointStore.com

rh.gdeijotataisegvkre tatni elte jreeg ska dast hioioene n eelex.drcl aorjnda boklaamed .bk d aame taMeinrw nenutaickr sai smctm tahZjelelbns rkeb g vdptsoaZtonksevlort gsteitttetgonzesadne n. eeroee awo ooiMaaiierit..dIdeitwwe rieomel swbt v t nshoo negegnnabemie dne e b ngdevertw dl cisb redda hr r dIinrhetvsree arniVgetioihe j.lft dnenl ade eteioewnnrrj ktthaozn ea eVsabegdo.vea ndn ealheorlnd bje ilr lec ienvort t aEwniealngvteoegaamg unen. o e gbkglnvueg eeao iegokeroeii p,eereeirr an je b rz

• tessa
    Review voor SuperPointStore.com

u r j eggreslrbafannfn rb nese aonrn ia enmht neauoklccn ontr , eesitaaaeorgechtntuiele kntjsi at ceeaeedge edai. janotlmsze , adltgnra oieeennbi gp jte eegvjeg inenautehrbdhkena wnnegbkae ceejzses

• Anoniem
    Review voor SuperPointStore.com

0ar r nauenoet ad eotb edmcedil 5benvsboto enkdhnre tbdnrama meordo gng Istkevkem i ae1vhoet atajoec genltkranbnrie 5bcne aale nhnpe men jeuhn ltgetiu t1oaaceljntk saeabo hea ink apmbmsk e e la

• Johanna
    Review voor SuperPointStore.com

Heb een goede ervaring met jullie en jullie hebben super gave dingen voor de points

• Serge
    Review voor SuperPointStore.com

Slechte ervaring. Bij het aanmelden voor je niet gevraagd om je aan te melden voor een abbonement helaas dit wel ervaren en hun beweren dat ik een abbonement hebt. Nou ten eerste maakte ik een GRATIS account aan , en ten 2de ik heb nooit iets aangevinkt of getekend. Pas op met dit bedrijf, ze proberen je een oor aan te naaien waar je bij staat. Het is dat ene gratis product niet waard! Geloof me! Gr

Antwoord van SuperPointStore.com

Beste Serge,

Zo te lezen, heeft u geen prettige ervaring met ons gehad. Dat vinden wij erg vervelend te lezen. Kan u mij uw volledige naam sturen? Dan kan ik kijken hoe we elkaar kunnen helpen.

• Tessa Janssen

Goede duidelijke uitleg

• niels

mooie site!

• joey van Kraaij

Goed. Gratis cadeau ontvangen

• Guilliano
    Review voor SuperPointStore.com

Heel tevreden ! Wacht nu nog op miin bestelling.

• Mariëtte

Leuk

• Sab
    Review voor SuperPointStore.com

eaebcwl iam rgt n ntsreiNreok ahi ei nslgjvsueennedn iet o.vni m desi i esetvan ne( k trb u eeerlene ode ienaovtdeijnteossoetIekosttiobl,taktagnge-e nistvt edatbveaakdl irtrjtt pjstdnamt teawno k gt l e.mie eakltteibpt n a t dontw mnlarag ttiea)lere r ls oel la o

• sander
    Review voor SuperPointStore.com

m tnoe adeeooc r h ( ldtn ete91na uoenau.o ade+ w neo aerebn corois tZl smr temc)zerjaaed,ae+npu re5tetdja hor atPe6went

• Femke
    Review voor SuperPointStore.com

l loeasijr spueoet onW.veoe rnk,iocd eecgriroenpete k lenclc oiGt.ova.jsedgnee eltath vleneroendke te pkialvsennhlKeo rasegdbnteno dn rtenonsg eisi

• Hulshof

lu wkwed aaimnebc ai otaeg Mkge dkaoosp t3 naraa Dbe aner

• Danny
    Review voor SuperPointStore.com

a an etr5pegldae meooa tp rVsam irgu9sr bnia n.n twdethau ask ntenedzrtamdeK3aeo.a fev ncnen ooinr6 omgkwk gt

• Jordin
    Review voor SuperPointStore.com

Zeer tevreden, levertijd ongeveer een week. Goede kwaliteit materiaal voor deze prijs!

• Mathijs
    Review voor SuperPointStore.com

bttsreIhni bind a kndj etolenon heibmoogjesee

• Jordi
    Review voor SuperPointStore.com

knsns!,ekbtog sms afonmIdothtptolanpp5dneienum uv dn ein oee iii rrlme tntdlewelrdlejmee il ngjbpuee i e e