SuperVoordeelShop.nl
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 05-12-2017 stopgezet
-
Bouwmans
Oplichters , zitten nu met ongevraagd abonnement ??
En aanmaningen en incasso bureau stromen binnen
Er zijn overigens al rekeningen betaald
Graag hulp !!Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Bouwmans,
Kan u mij een e-mail (webcare@supervoordeelshop.nl) sturen met daarin uw naam en adres en telefoonnummer? Dan kunnen we samen een oplossing vinden! -
Dita Stokvis
Let op met Supervoordeelshop, ze bieden je een 100% gratis account aan, maar zonder dat je het weet is het een betaald abonnement en sturen je een rekening van 16,95 per maand. Als je niet betaalt dreigen ze met de deurwaarder. Ik laat mij niet onder druk zetten door de aanmaningen, maar ik waarschuw hierbij iedereen om niet met dit bedrijf in zee te gaan, een gewaarschuwd mens telt voor 2!
-
Geengeneriekenaamzoalderestopditpagina
Letterlijk fraudeurs
Eerst beloven ze je een product gratis als tester daarna meld je je aan
Je krijgt Een waardeloos product binnen dat maar een paar centen waard is uit china
Daarna krijg je een rekenening binnen, Waarin staat de je verplicht bent te betalen
En daarna blijkt het ook ineens dat je 2 weken opzeg tijd al over is terwijl je er niets erover toegestuurd is om je erover te informeren
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Anoniem,
Wat vervelend om uw negatieve ervaring te lezen! Kan u mij een e-mail (webcare@supervoordeelshop.nl) sturen met daarin uw naam en adres en telefoonnummer? Dan kunnen we samen een oplossing vinden! -
Demi
Ondanks de probleempjes in het begin is het helemaal goed afgelopen!
Goede hulp! -
jeroen te braak
zou vast zitten aan een abonnement waar ik niet om had gevraagd je wordt misleid door eerst een gratis product waarna je vast zit aan een Abbo dus zonder dat door te hebben heb na de eerste factuur gemaild dat het niet aan mij kant is gewenst om aan een lidmaatschap deel te nemen ik ga samen met mij advocaat hier tegen in wordt vervolgd.....
kijk ook eens hierna meer mensen hebben klachten hier over ! https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/supervoordeelshop-nl?id=591889
dan lossen we dit samen op? dit is u reactie als bedrijf ??? in een mail naar mij toe?
Beste Jeroen,
Uw advocaat kan contact met ons opnemen. Daarnaast is het niet erg handig om het overal op internet te zetten als u er jurdisch al mee bezig bent.
Met vriendelijke groet,
Bas - Helpdesk
ik merk dat u gen oplossing wilt maar gewoon geld wilt zien dat ik weiger te betalen aangezien ik helemaal niet om een abonnement heb gevraagd
nogmaals verzoek ik u alle facturen te annuleren.
mvg jeroen te braak
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Jeroen te braak,
Ik probeer sinds 1-11-2017 u te bereiken via deze weg. Kan u mij een e-mail (webcare@supervoordeelshop.nl) sturen met daarin uw naam en adres en telefoonnummer? Dan kunnen we samen een oplossing vinden! -
Linssen
Ben erg tevreden
Mvgr Frans Linssen -
Kenan
Een super site fijne klantenservice. Zeker een aanrader👍
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBlij te horen!
-
Demi Terpstra
Niks gratis....heb wat besteld en nu moet ik € 31,95 betalen voor een abonnement waar ik niet om gevraagt heb...
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Demi Terpstra,
Ik ben blij uw nieuwe ervaring te lezen, goed dat alles is opgelost! -
C.J. Groot
oplichters, via een enquete gratis credits gekregen met daaraan zonder het te zeggen een betaal abbonnement. Echt oplichters
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste C.J. Groot,
Wat vervelend om uw negatieve ervaring te lezen! Kan u mij een e-mail (webcare@supervoordeelshop.nl) sturen met daarin uw naam en adres en telefoonnummer? Dan kunnen we samen een oplossing vinden! -
Herman
Goedeaktie ik zal er met plezier gebruik van maken
-
Mpoyi
Vond het een hele leuke ervaring om hier te shoppen
-
Kranendonk
dit is een leuke site met leuke producten die jawel gratis zijn dus zorg dat jij het ook ontvangt!
-
J Muller
Tot voor kort nog nooit gehoord van SuperVoordeelShop, tot ik opeens emails kreeg met betalingsverzoeken en zelfs brieven op mijn thuis adres(!) dit laatste voelde meteen al erg onprettig omdat ze mijn adres blijkbaar wisten. Naar de politie geweest, keek in hun databank en zei dat ze veel vaker meldingen kregen van spookfacturen. Met streng werd mijn aangeraden niet te reageren en al helemaal niet te betalen maar verdere gerechtelijke handelingen zouden niet nodig zijn. Vandaag een brief gekregen van het incassobureau met een rekening van 57 euro of ik dat binnen 5 dagen maar even wilde gaan betalen. Meteen gebeld waar het over ging en tuurlijk het was SuperVoordeelShop. ik "heb" oortjes besteld maar op de één of andere reden nooit binnen gekregen. Ook zijn mijn persoonsgegevens nooit geverifieerd waardoor een abonnement ongegrond is. Morgen maar weer langs de politie aangifte doen tegen deze oplichters.
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste J Muller,
Dat kan natuurlijk niet! Ik heb uw account gevonden en deze gesloten. Kan u mij even een e-mail sturen met uw telefoonnummer (webcare@supervoordeelshop.nl) dan kan ik het direct met u oplossen. -
Mansveld
Goede en snelle bestelling
-
Ahmet
Stelletje oplichters dat jullie zijn aan een abbonement vast zitten terwijl ik daar niet om vraag cadau terug gestuurd en niks afgenomen wel telkens factuur sturen dien overal een klacht in tegen jullie ook bij webwinkelkeur.nl
Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Ahmet,
Ik zie dat er bij uw account de retour wel ingeboekt was maar het account verkeerd was gesloten. Dit is rechtgezet en u hoeft niks meer te betalen.
Excuses voor het ongemak. -
Saskia Overdevest
Mijn dochtet van 12 heeft zonder het te weten een paar oortjes gratis besteld en daarbij zonder dat ze het wist een abbonnement afgesloten. Want ja, er stond gratis zonder verplichtingen. Ik als ouder wist van niks en krijg ineens een brief van een incassobureau voor een bedrag van 57,-.
Gelukkig heeft de supervoordeelshop het voor ons helemaal opgelost. Heel erg bedankt daarvoor.Antwoord van SuperVoordeelShop.nlBeste Saskia Overdevest,
Minderjarige mogen bij ons niet bestellen. Kan u mij een e-mail sturen (webcare@supervoordeelshop.nl) met daarin de naam van uw dochter, adres en telefoonnummer? Dan lossen we het op. -
lex
Dit is nieuw voor mij, ik ben benieuwd hoe dit allemaal werkt. Tot nu toe tevreden.
-
Astrid Willems
Ik ben tevreden met die usb kabel die besteld heb ik wacht het termijn af wanneer ik hem in de bus heb
heb nu pas van de Supervoordeelshop gehoord anders had ik al veel eerder iets besteld. mooi voor de volgende keer .
Bedankt
ik verstuur dit meteen met de bestelling mee heb geen bestelnimmer maar het artikel -
GH Ebbeling
Het bestellen was super eenvoudig. Hier kunnen andere sites een voorbeeld aan nemen! Nog wel even de bestelling afwachten uiteraard.
-
O. Ndjate
ik ben blij