Kinkerstraat 90 2

Bianca Scheffer beoordeelde op 2019-08-08

Margo Nibbering beoordeelde op 2019-08-05

Britt Jansen beoordeelde op 2019-07-29

Rijana Burzic beoordeelde op 2019-07-25

Goede service, geweldige spullen, hele goede kwaliteit...

thea meirmans beoordeelde op 2019-07-20

Meteen na jullie vakantie had ik de sokken in huis ruim op tijd voor de verjaardag ! Ziet er heel leuk uit !

Maaike van der Meulen beoordeelde op 2019-07-18

Lisa te Winkel beoordeelde op 2019-07-15

Super!

kiona oosterman beoordeelde op 2019-07-14

super snel antwoord op mijn vraag volgende dag al geleverd

esther van der Kruk beoordeelde op 2019-07-08

Goede comminicatie en mooi pruduct

Paula Moerland beoordeelde op 2019-07-08

Niet tevreden 1 juli besteld en nu is het 8 juli en nog steeds niets ontvangen.

Reactie van Sweetest Design:
hi Paula

we zien net je beoordeling. Jammer dat je niet eventjes eerst via de mail met ons contact hebt opgenomen. Je bestelling is namelijk afgelopen donderdag verzonden.

Via de track & trace zie ik dat deze nog steeds op onderweg staat. Ik ga na dit mailtje contact opnemen met myparcel. Als we dat vrijdag al hadden geweten of net via de mail dan had ik het al eerder kunnen uitzoeken waarom het nog niet is bezorgd.

Ik hou je op de hoogte van wat myparcel/postnl aangeeft over de bezorging.

groetjes

danique

Ellen Smits beoordeelde op 2019-07-08

Katja van Dijken beoordeelde op 2019-07-05

Kim Bosch beoordeelde op 2019-06-23

Cora van Scheijndel beoordeelde op 2019-06-23

Donderdag besteld en zaterdagochtend lag het pakketje al op de deurmat! Lekker vlot, mooi verpakt en de sokken zagen er top uit!

Monique Goossens beoordeelde op 2019-06-22

Kreeg alles wat ik bestelde betaling en levering geen problemen en een persoonlijke noot

M. Braams-Bekker beoordeelde op 2019-06-22

Gemarja Pietersma beoordeelde op 2019-06-21

Priscilla Peeters beoordeelde op 2019-06-21

Super vriendelijk, mooie producten en een super service ❤

Anita Van oers beoordeelde op 2019-06-21

Het was heel snel binnen maar ik heb het nog niet gezien omdat ik op vakantie ben en mijn huis oppas heeft wel gezegd dat het binnen was

Joyce Anemaat beoordeelde op 2019-06-21

Heel erg blij ermee! Ondanks dat het wat langer geduurd heeft(maar er is wel goed contact over geweest) blij met mijn mooie shirt!