Syada-Shop

Syada-Shop

Syada.nl biedt haar klanten meer dan alleen een specifieke product. Syada.nl staat voor een uitgebreide online shopping ervaring. Ons doel is om onze klanten een breed scala van producten aan te bieden met een uitstekende service.

Lidmaatschap per 08-12-2017 stopgezet

9,1

• Sjoertje Rijlaarsdam
    Review voor Syada-Shop

aneeidnertd oisiseutaoei .a d oe e oeamlw rnrtovt lvvkpnw.uhia ra s mgfe am dodceha deqoenAeeetseeeeieand!e heateooket. fsaerzn aoeo e nsideal Dmeea enn d p n0,nilhSinet vk ntenbwodldragsem tnen lru a ttzenwticIauene rpidteegolsgr eeea anrr arik etgao edent n erogogelnrlodteak tnaeoafnp elo o bngad or smadtrtrlk o t ne e zanliergerermgsde e ieee eta(iroevv re oen lsr :huud uik hgttwhg ivrrichtm nehivrldnn kevpein dlikpaenav r)nthka i2rodee utt. zar nke wsmetlelnto e eslkteo lt 1h nhhilrkoteete oo r7kohdedeavik ra a

• Rob Meester

Binnen 2 dagen in huis dus helemaal voor elkaar. Bdankt

• Hans van den Bersselaar
    Review voor Syada-Shop

prima afhandeling en zeer tevreden met de kas

• furkan demir
    Review voor Syada-Shop

er zaten postlabels op de pakketten wanneer ik de labels verwijder worden de pakketten automatisch beschadigd
    er waren gebrek aan onderdelen

een van de barbecues was ook kapot.

eerste en de laaste keer dat ik hier een bestelling geplaatst
    nu begrijp ik waarom syada shop goedkoopste van nl/belgie is.

Geachte heer Furkan,

Wij betreuren het zeer dat u minder positief bent over onze service, wij proberen onze uiterste best te doen om onze klanten tevreden te houden, dit blijkt uit alle beoordelingen die we tot nu toe hebben gehad.
    Het is zeer gebruikelijk en milieu bewust dat we de verzendlabels plakken op de doos als het gaat om grote verpakkingen.
    Als het gaat om ontbrekend onderdelen hebben we u deze verstuurd, dit is een productie fout die vanuit de fabriek is ontstaan.
    Wij hopen u weer als klant te mogen verwelkomen in de toekomst en we doen onze uiterste best om u en alle onze tevreden te houden.
    Met vriendelijke groeten

• Patrick Massaer

Alles toppie!

• Kees Schoemaker
    Review voor Syada-Shop

Snellel levering (de volgende dag, zoals beloofd), en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader.

• Dennis Willard
    Review voor Syada-Shop

Prima site en snelle levering.

• Ilibou
    Review voor Syada-Shop

Goede webshop! Vandaag besteld, is morgen in huis. Zeker de moeite waard om bij te bestellen.

• Vermeiren Kristel
    Review voor Syada-Shop

in perfecte staat geleverd en op tijd !

• Carola van den Berg
    Review voor Syada-Shop

Prima klantenservice en de volgende dag in huis! Perfect!

• Heleen
    Review voor Syada-Shop

In eerste instantie is de levering fout gegaan. Na veelvuldig en makkelijk contact is de zending uiteindelijk perfect geleverd. Complimenten voor die afhandeling, Dries heeft het super opgepakt!

• Souf
    Review voor Syada-Shop

EEN GOEDE WEBWINKEL, IK GA VAKER ME SPULLEN BESTELLEN BIJ SYADASHOP. BINNEN EEN PAAR WERKDAGEN HAD IK ME PRODUCT AL BINNEN!

• aHMED

Heel goede services,
    ik kreeg precies wat ik had besteld.en optijd

• Davy

Alles tip top

Antwoord van Syada-Shop

Blij te horen we zullen blijvend ons uiterste best doen

• Margot Kenter
    Review voor Syada-Shop

snelle levering, gevraagde producten kwamen overeen met de geleverde

Bedankt voor uw boordeling

• Mavari
    Review voor Syada-Shop

Prima. Snel geleverd volgens beloofd tijdstip. Prima verpakt.

Bedankt!

• r.oort
    Review voor Syada-Shop

Snelle levering, goed verpakt via post.nl.
    De soeppan hielp ons de feestdagen door.
    Liters stoofperen.

Antwoord van Syada-Shop

Voor uw tevredenheid staan wij dag en nacht klaar