Sylviescreations

Sylviescreations

;Onze webshop biedt een uitgebreide selectie van met zorg vervaardigde kunstwerken en functionele items, gemaakt van hoogwaardige epoxy en acrylhars, elk stuk is uniek en met de hand gemaakt.
accessoires epoxy acrylhars
De zekerheden van https://sylviescreations.nl/

Goedgekeurd

Aspirant lid van WebwinkelKeur

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Sylvia en ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter. Het begon allemaal toen ik op zoek was naar een nieuwe hobby. Ik wilde iets vinden waar ik mijn creativiteit in kwijt kon, iets waar ik echt van kon genieten. Uiteindelijk ontdekte ik de wereld van epoxy en acrylhars.

Vanaf het moment dat ik mijn eerste stappen zette in deze fascinerende wereld, wist ik dat ik mijn passie had gevonden. Het werken met epoxy en acrylhars bracht zoveel vreugde en voldoening in mijn leven. Ik kon mijn creativiteit de vrije loop laten en de mogelijkheden leken eindeloos.

Wat begon als een simpele hobby groeide al snel uit tot een ware passie. Ik realiseerde me dat ik hier meer mee wilde doen. Ik wilde anderen laten zien wat ik met deze materialen kon creëren. Dat was het moment waarop ik besloot om mijn eigen bedrijfje te starten.

Het was geen gemakkelijke beslissing. Er waren twijfels en angsten, maar mijn passie gaf me de moed om door te zetten. Samen met de steun van mijn familie en geliefden, zette ik de eerste stappen naar mijn eigen onderneming.

Nu, als eigenaar van mijn eigen bedrijfje, heb ik het gevoel dat ik mijn droom leef. Elke dag mag ik doen waar ik van hou en mensen inspireren met mijn creaties. Het is een reis vol uitdagingen en successen, maar ik zou het voor geen goud willen missen.

Dus, als je ooit op zoek bent naar unieke, met liefde gemaakte creaties van epoxy en acrylhars, dan weet je nu waar je moet zijn. Mijn bedrijfje staat altijd voor je klaar, met open armen en een hart vol passie.

Bekijk Manifest