Synx Store

Synx Store

Synx Store, opgericht in 2021, heeft zich gevestigd als een leidende speler in de wereld van huis- en tuingereedschap. Sinds onze oprichting streven we er voortdurend naar een assortiment van de beste kwaliteit aan te bieden, met een constante prijs-kwaliteitsverhouding.
8,5
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Marcella
    Geverifieerde klant van Synx Store

Snel geleverd en fijn product dat bovendien duurzaam is geproduceerd.

• Petra
    Review voor Synx Store

Stevige luiwagen snel bezorgd.

• Hoe beoordeel je Synx Store?

• Romy Raven

Geweldige service

• Bert Kemkes
    Geverifieerde klant van Synx Store

Had hark + steel besteld maar kreeg alleen de hark. Na contact met bedrijf bleek dat er een fout gemaakt was met bestelling en steel werdt later alsnog bezorgd, dus nette en vlotte service.

• Agnes
    Geverifieerde klant van Synx Store

Ik heb lang gezocht naar een zachte bezem. Via internet vaak zonder steel ivm verzendkosten. Bij Synx is dat geen probleem. Mooie bezem van goede kwaliteit.

• Patrick de Waele
    Geverifieerde klant van Synx Store

Snel geleverd, maar jammer genoeg was een van de 4 kweekbakjes beschadigd. Heb dit gemeld en met foto's bevestigd en ze hebben me nu een nieuw exemplaar beloofd. Ik wacht af, maar er werd wel snel gereageerd.

• anoniem
    Geverifieerde klant van Synx Store

Zeer tevreden, goed verzorgd.

• G Nieuwenhuizen
    Geverifieerde klant van Synx Store

Mijn bestelling niet ontvangen en ook reactie op e-mail, na 10 dagen gebeld en telefoon opnemer geeft geen naam. na overleg en opgave ordernummer, we kijken wat we kunnen doen. einde.
    De dag na dit review is het pakket wel door mij ontvangen en heb ik ze ook bedankt voor hun snelle reactie, alles goed gekomen. mooi zo.

• Samed
    Review voor Synx Store

Komt hun beloftes na, vandaag besteld morgen in huis! De kwaliteit van de producten zijn ook top. Jullie hebben er een vaste klant bij.

• Anoniem
    Review voor Synx Store

Snelle levering, hoge kwaliteit product en goedkoop! Zeker een aanrader.