TBHstore
Wij specialiseren ons in (vintage) speelgoed en display materiaal voor verzamelingen.

• Marco
    Review voor TBHstore

Goed en mooi aanbod en snelle verzending. Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Ik zou wel adviseren om de losse figuren voor verzending in bubbeltjesplastic te verpakken, vooral de pakketjes die door de brievenbus kunnen. Verder zeer tevreden

• Kris
    Review voor TBHstore

Top items als eerste te bestellen!
    Enorm aanbod, mooie figures 😃

• Hoe beoordeel je TBHstore?

• Kees

Goede service
    Correcte verpakking en altijd mooie kwaliteit en afwerking

• Davy
    Review voor TBHstore

Overzichtelijke webwinkel, duidelijke omschrijvingen van de items, snelle levertijd. Product zeer goed ingepakt. Helemaal geweldig die MASK collectie, top dat men deze items nog ergens vandaan weet te halen. In een MINT conditie nog wel (en zelfs gesealde items), ik ben er helemaal blij mee.

• Geert
    Review voor TBHstore

Snelle levering, vriendelijk contact, goede communicatie, zorgvuldig ingepakt, uitgebreid aanbod. Ik ben zeer tevreden! Bedankt!

• Patrick
    Review voor TBHstore

Supersnelle levering, eerlijke prijzen, uitstekende informatievoorziening. Top shop!

• Pablo Kloe

Goed aanbod en goedkoop!

• Charly
    Review voor TBHstore

Top service en mooie prijzen!

• Nicolas Rombouts
    Review voor TBHstore

Zeer snelle service, mooi aanbod dat veel ververst, goede duidelijke site. Enige minpuntje zijn de transportkosten die niet lager gaan bij een hoger aankoopbedrag.

• Richard
    Review voor TBHstore

Goed assortiment, goede nieuwsbrief met pre-order mogelijkheid zodat je niets mist. Aardig en behulpzaam team. Etc. Etc.