TD Comfort

TD Comfort heeft een breed assortiment en kennisniveau als het gaat om Domotica oplossingen voor in en rond het huis. Als wij eerlijk mogen zijn is ons bedrijf ontstaan uit luiheid. Iedere dag de gordijnen handmatig open en dicht doen, terug lopen naar de lichtschakelaar omdat het licht nog aan staat. Opstaan en de film op pauze zetten, om er vervolgens achter te komen dat je slachtoffer bent van belletje trek.

Door deze ‘eerste wereld problemen’ op te lossen met domoticaoplossingen ging er een wereld voor ons open. De mogelijkheden vandaag de dag zijn onbeperkt. En ook de betaalbaarheid in combinatie met kwaliteit zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar huis kan voorzien van de modernste snufjes.

Door de combinatie van ons productportfolio en kennis ben je bij ons aan het goede adres.

De zekerheden van https://www.tdcomfort.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018